MENU

pondělí 12. srpna 2019

KOUZELNÉ MARIÁNSKÉ LÁZNĚ

Abych navázala na mé předešlé články, kde jsem vám slibovala post o posledním lázeňském městečku, které jsme na začátku července navštívili, mám tu pro vás plno fotek z Mariánských Lázní. Asi se nebudete divit, když opět zmíním, jak nádherné místo to je! Každopádně abych stále jenom nechválila, neodpustím si připomínku, že já příznivcem léčebných pramenů asi nikdy nebudu. Našla jsem jeden jediný, který mi chutnal a připomínal mi Magnesii - ostatní byly nic moc a i když věřím, že mají pozitivní vliv na zdraví, od těchto ochutnávek si dám na delší dobu pauzu :D

Na druhou stranu městečko je to krásné a nejvíce se mi líbila zpívající fontána. Vlastně nadšená jsem byla i ze zmrzliny s čokoládovou polevou, kterou u nás dříve v Hradci také prodávali, ale z neznámého důvodu jsem na ní už několik let bohužel nikde nenarazila. Tak to byla sladká tečka na závěr! Jinak vám přeji hezký začátek nového týdne, ať už ho trávíte jako já v práci nebo kdekoliv jinde. :)


6 komentářů :

  1. V Mariánských Lázních jsem byla na jaře a úplně jsem si město zamilovala ♥ ..ale podobně jako tobě, ani mně žádný pramen nechutnal :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky. V ML jsem nikdy nebyla, vypadá to tam opravdu pěkně!

    OdpovědětVymazat
  3. My jsme byli v Mariánkách dvakrát - ale v zimě (jednou v prosinci, podruhé v lednu), takže jsem je ráda obhlídla i v zeleném :-). Taky se nám tam líbílo.

    OdpovědětVymazat
  4. V Mariánských lázních jsem nikdy nebyla, ale vypadá to krásně! <3

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  5. Tam bych se tak moc chtěla podívat <3

    OdpovědětVymazat
  6. V Mariánských lázní mám rodinu, byla jsem tam dřív již několikrát i jsme tam spali. Je to nádherné město, ta fontána je také boží a prý je nádherný ji vidět i v noci, já ji nikdy neviděla, jsme tam na noc nikdy nedošli..

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat