MENU

sobota 10. srpna 2019

SOBOTA

Dobré ráno! Jaké máte plány na víkend? Já se dnes chystám na oslavu narozenin mého dlouholetého kamaráda ze základky. Slaví 25 let a na mě tohle samé číslo čeká v říjnu. Je neskutečné, jak to všechno utíká. Pro mě je to jako včera, kdy jsme byli v 8. třídě a netrpělivě čekali na každou další epizodu našeho oblíbeného seriálu Útěk z vězení :D A teď už náš věk čítá čtvrt století - až mě to děsí. Každopádně dnešek si užijeme na maximum i přes zatím příznivě nevypadající počasí. Když jste v partě skvělých lidí, žádný déšť vám náladu nezkazí - v tom se asi shodneme! 

Já si jdu teď připravit snídani, můj oblíbený zelený čaj a sednu na rotoped. Aspoň na půl hodiny, protože dnešní příjem bude zaručeně vyšší, než výdej. V tom jsem si jistá, tak ať nemám až tak velké výčitky, haha. Mějte se krásně a přeji hezkou sobotu!


5 komentářů :

  1. Dnešok si rozhodne poriadne uži! Ja si síce na 25 ešte zopár rokov počkám, no aj tak neviem, ako to rýchlo utieklo. Zdá sa mi, akoby som len teraz nastupovala na strednú a to som už minulý rok maturovala! :D
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Uži si oslavu. :) Mňa dnes čaká práca a potom balenie na cestu domov, preto ti pohodu v podobe stretnutia s priateľmi vážne prajem (i trochu závidím). ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak držím prsty aby ta oslava dopadla dobre a ty si sa zabavila. Mňa čoskoro čaká 29.. hrôza :D pripadám si tak staro :D

    DETSKÁ KREATIVITA

    OdpovědětVymazat
  4. Já teď v sobotu slavila dvacetiny, také mi to strašně rychle uteklo. Myslím, že se ani nenaděju a budu slavit pětadvacet :D Hezké fotky!:)

    OdpovědětVymazat