MENU

čtvrtek 8. srpna 2019

DOBRÉ RÁNO

Přeji vám krásné ráno. Dnes mám celý den volno a i když mi to je vcelku k ničemu, protože je venku zataženo a prší, rozhodla jsem tento čtvrtek věnovat úklidu, čtení a blogu - žádné překvapení. Po obědě se ještě chystám ke kamarádovi a budeme hrát hru Útěk z vězení. Domlouváme se už snad půl roku a ještě jsme nebyli schopni shodnout se časově. Jinak jsem si právě k snídani udělala můj oblíbený řecký jogurt s medem, ovocem a k tomu zelený čaj. Také je pro vás snídaně nejoblíbenější jídlo dne? Přemýšlím, že zařadím formát "co jsem dnes jedla", protože focení jídla mě vážně baví :D Jinak se mě nelekejte, po ránu nenalíčená nevypadám světově - jenže kdo ano, haha?


13 komentářů :

  1. Mňam, ta snídaně vypadá úžasně! Jinak i nenalíčená jsi fakt moc hezká!:)

    OdpovědětVymazat
  2. :))) je super, jak teď přispíváš takhle často!
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snažím se, baví mě to hlavně i díky přestupu na blogger - maximálně mi to tu vyhovuje! :)

      Vymazat
  3. Náhodou ti to sekne, i když jsi nenalíčená! Měj hezký den.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Snídani taky miluji! Ale musím na ní mít čas, takže si své oblíbené ovesné kaše a nebo ovesné palačinky dělám spíš jen o víkendu, přes týden jím zas ovoce a jogurty :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  5. Pro mě je nejoblíbenějším jídlem dne oběd :D Vždycky se těším, co dobrého si uvařím :) Naopak ráno jsem ráda, že se aspoň doploužím do kuchyně a uvařím si kafe :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám nejraději večeře :-). To už je většinou klid, pohoda...
    Snídám obvykle musli a jogurt nebo jogurt a ovoce nebo ovesnou kaši s něčím (ovoce, čokoláda, oříšky). A čaj nesmí chybět.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  7. Tyjo, mne se normalne libis vic nenalicena ! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak já teda snídani ráno moc nedám, ale nedokážu fungovat bez čaje! Ráno teda na probuzení potřebuju fakt BLACK tea :-) a zelený mám až po obědě na zlepšení metabolismu. Pokud chceš vyzkoušet fakt dobrý čaj, zkus značku Basilur ;-)

    OdpovědětVymazat