MENU

čtvrtek 26. září 2019

HAUL | PODZIM 2019

Hezké odpoledne! V první řadě se omlouvám, že poslední dva dny nevyšel žádný článek. Zavelely školní povinnosti, musela jsem se adaptovat na nový rozvrh, vše si zorganizovat a přes to vlak nejede. :D Každopádně v dnešním článku bych vám ráda ukázala první část podzimního haulu. Záměrně píši první část, protože několik dalších kousků si určitě ještě budu pořizovat, ale má měsíční výplata není neomezená, což je jistě pochopitelné (například dnes jsem viděla v F&F nádherný kabát, na který mám zálusk, haha). Jsou to hlavně věci z mého wishlistu a zatím jsem s těmito úlovky maximálně spokojená. Podzim je tady a už se nemůžu dočkat, až všechno vynosím a budu kombinovat v outfitech. :)


Jako první tu mám nové podzimní svetry, respektive roláky. Ty jsem si letos velmi oblíbila a zvolila jsem jeden v tmavě šedé, který je teplejší a druhý v hnědé až hořčicové. Ten je sice slabší, ale dá se nosit i místo trička, což byl jeden z důvodů, proč jsem si ho vzala.

Neodolala jsem i dvěma topům, které sice nejsou úplně typicky podzimní, ale moc se mi líbily. Navíc ten s hadím vzorem (který jsem si poslední dobou zamilovala, což uvidíte i u dalšího kousku) vyšel cenově za "hubičku" jak se říká.

Tmavě šedý rolák // Kik - 279,-
Hnědý rolák // New Yorker - 349,-
Černý top // Promod - 299,-
Top s hadím vzorem // New Yorker - 89,-


Nechybí ani nové kalhoty a jelikož jsem vždy nosila pouze klasické džíny nebo černé legíny, rozhodla jsem se pro změnu. Na první pohled mě zaujaly tyto v army stylu a jsou naprosto dokonalé i co se týče pohodlnosti. Objednávala jsem je přes internet a sedí perfektně. Sáhla jsem však i po zmíněné klasice, protože ta se v šatníku nikdy neztratí.

Army kalhoty // E-shop Mishel - 650,-
Džíny // Kik - 349,-


Jak už jsem zmínila výše - hadí vzor mi letos přirostl k srdci a i když jsem ho zpočátku vůbec nemusela, teď se mi líbí téměř na všem. Výjimkou nebyla ani tato kabelka z H&M a za 299,- jsem jí tam nemohla nechat!


Tyhle teplákové šaty byly trochu sázka do loterie, protože jsem je objednávala z Aliexpressu a nebyla jsem si jistá, zda mi budou sedět. Normálně mám velikost M, v tomhle případě jsem si vzala podle doporučené míry XL a kupodivu mi sedí skvěle. Stály okolo 250,-.


A jako poslední tu mám podzimní boty z Deichmannu. Pořídila jsem je za 649,- a jsou krásně pohodlné. Chtěla jsem přesně tyto jednoduché, které se budou hodit ke všemu a měla jsem štěstí, že měli i moji velikost. Většinou je totiž má 38 kompletně vyprodaná. A jak jste na tom s podzimními nákupy vy? Už jste si udělali radost něčím novým? 

13 komentářů :

  1. Pěkné kousky, bohužel nejsem milovník hadich či gepardich vzorů, ale chápu, že každému se líbí něco jiného. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš super styl. Moc se mi líbí. Na tenhle článek jsem klikla hrozně rychle jen kvůli fotkám😁. Mám teď závislost na rolácích, takže ten hořčičnej? Boží. A pak se mi děsně líbí ta kabelka😫! Ta je úplně úžasná. Elegantní, ale i trochu drsná. Kalhoty bych musela vidět na postavě, ale pokud maj vyšší pas, tak ty kapsáče? ❤

    Verča ze Ztracena v Praze I Čas utíká rychleji, když pracuješ... I MŮJ ŽIVOT

    OdpovědětVymazat
  3. Taky bych měla trochu obnovit šatník :-).Možná první krok by mělo být vytřídění toho, co nenosím - ať už proto, že mne to přestalo bavit, nebo proto, že už se do toho nevejdu. Abych měla ty nové kousky kam dát ;-)
    Ty sis myslím doplnila šatník hezky a za příjemné ceny.

    OdpovědětVymazat
  4. Já teď taky byla nakupovat a mám takové dvě mikiny v topu - jedna červená a druhá podzimově oranžovo-žlutá :-D A už jsem si koupila i zimní bundu, jupí. Mimo jiné ty botky mám úplně stejné, jen se zipem :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Já hrozně miluju pastelkové barvy na svetrech a nebo tu hořčicově žlutou, ta je moje nej :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Věci moc pěkné, až na fejk DKNY :(

    OdpovědětVymazat
  7. Ty podzimní roláčky se mi moc líbí. :))
    Jak přijedu do čr (na podzim) taky si potřebuji nějaké pořídit.
    Jinak moc krásné kousky sis pořídila.

    OdpovědětVymazat
  8. Super kúsky! ♥ Tie topánky sú veľmi pekné a ten taký oranžovo-hnedo-žltý roláčik je krásny. ;)

    Prajem ti pekný deň. ♥
    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
  9. ty teplákový šaty jsou božííí!!!! (aliexpress hype :D)
    a zamilovala sem si ten hadí top, páč po takovým pokukuju už pěkně dlouho! :D
    a ty roláky jsou taky super!! dobrej vkus holka! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Už na prvý pohľad sa mi zapáčili roláky, ale musím uznať, že si si vybrala nádherné kúsky! ❤
    SIMPLY BERENICAFacebook PageREAD ABOUT "BERENICADESIGNS • NEW IN"

    OdpovědětVymazat
  11. Roláky jsou krásné! :) já jsem se do nich zamilovala už minulý rok a rozhodně mě to ještě nepustilo ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  12. Super kousky, nejvíc mě zaujal ten hnědo hořčicový rolák z NY.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat