MENU

neděle 29. září 2019

OBLÍBENCI | ZÁŘÍ

Přeji vám hezkou neděli! Září je pomalu, ale jistě u konce a i když mi přijde, že trvalo tak týden a vše neskutečně rychle letí, přeci jen jsem shromáždila pár oblíbenců, které bych vám tu ráda ukázala. Není jich mnoho, ale tenhle formát článku mám moc ráda a třeba i v následujících maličkostech naleznete inspiraci. :) Věřím, že říjen bude na oblíbence bohatý, protože mám v plánu přečíst několik knížek a čekají mě i jiné aktivity, které rozhodně budou stát za to! Budu ráda, když mi do komentářů napíšete, jaké produkty jste si za září oblíbili vy a doufám, že pro vás tento měsíc proběhl v klidu a bez starostí! 


Bez čeho bych si určitě nedokázala představit září, ale vlastně i jakýkoliv jiný měsíc je můj diář. Dá se říci, že to je můj celoroční oblíbenec a momentálně ho doplňují i nové školní sešity. Mohli jste je vidět už v předešlých článcích, ale jsem z jejich designu tak nadšená, že jsem je sem musela zařadit.


Čaje jsou na podzim oblíbenec číslo 1! Bohužel mě posledních pár dní dostihla chřipka a šílená bolest v krku. Momentálně nemoci řádí všude a ani letos jsem se tomu nevyhnula. Každopádně tenhle výborný čaj od Loydu s citrónem, zázvorem a medem je mojí záchranou. Zázvor je v něm cítit opravdu dost a proto mě mile překvapil - chutná dokonale!


Co se týče slazení pokrmů nebo nápojů, ráda vždy střídám různé sirupy. Momentálně je mým favoritem tento agávový a protože mám v plánu i nějaké podzimní pečení, určitě se bude hodit. Rozhodně ale doporučuji i sirup čekankový, který má skvělé hodnoty, co se makroživin a kalorií týče. Ten můžete zakoupit v DM.


A jako poslední něco z kosmetiky. Dlouho jsem hledala nějaký čistící gel. Lákala mě i nový řada od Garnier, ale nakonec jsem sáhla po tomto od značky Mixa. A dobře jsem udělala! Je totiž na mastnou pleť, což je pro mě jako stvořené a opravdu si ho nemohu vynachválit. Navíc nádherně voní a skutečně skvěle odstraní všechny nečistoty a zbytky make-upu.

11 komentářů :

  1. Design těch sešitů a diáře jsou moc krásné, uplně můj styl. A ten čaj by byl také mou volbou, škoda, že tady v Anglii Loyd čaje nemáme :/

    OdpovědětVymazat
  2. Tiež milujem takéto krásne diáre a zošity. ♥ Čaj je cez jeseň aj mojím obľúbeným nápojom. ;) Ten agávový sirup vyzerá vážne skvele. Určite by som ho niekedy chcela ochutnať. ;) Tento čistiaci gél som v drogérkach už videla ale ešte som si ho neskúšala kupovať. ;)

    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Já si teď koupila dva čaje u Rossmanna - zelený s kokosem a maracujou a pečené jablko (dojmy se nejspíš dostanou do mého každoměsíčního článku "Co jsem ochutnala", pokud stihnu světlo na fotky).
    Sirup používám vlastně jen od ovesné kaše - mám javorový, ale možná bych pak mohla zkusit tu čekanku.

    OdpovědětVymazat
  4. Diář miluji, taky jeden vlastním od A Cup of Style a rozhodně se bez něj neobejdu! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, já vždycky chtěla diář a pak jsem do něj nepsala .. vydrželo mi to pár dní max týdnů. 😀 Zapisuji si věci do mobilu, tam mám zápisník. A taky miluju čaje! Čaje a svíčky 😀

    Michaela Cheetah

    OdpovědětVymazat
  6. Já teď strašně ráda piju vánoční čaje.. Už se tak pomalu ladim na tu atmosféru :D
    A na ten agávový sirup jsem nedávno koukala, ale nikdy jsem ho nechutnala.

    GrünHauz

    OdpovědětVymazat
  7. Tento čisticí gel jsem si koupila zrovna dnes, tak jsem zvědavá, jestli budu stejně nadšená jako ty!:)

    MY TRAVEL ELIS-T

    OdpovědětVymazat
  8. Na diář jsem také ujetá, už si roky objednávám od holek z A Cup of Style :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Na papiernícke veci som úplny blázon a keď som uvidela tieto, sú tak nádherné! :) ♥

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  10. Agávový sirup je super a ten čistící gel bych chtěla vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat