MENU

pondělí 30. září 2019

PONDĚLÍ

Hezké odpoledne všem. Začal mi druhý týden ve škole a i když ne úplně šťastně, stále se snažím být pozitivně naladěná a užívat si ten poslední studentský rok. O víkendu mě totiž dostihla nějaká chřipka a stále se mě to drží. Dnes jsem musela odejít dříve, protože mě šíleně bolela hlava a od 8 do půl 5 bych tam opravdu asi nevydržela. I v kompletně zdravém stavu to dá člověku zabrat, protože tolik hodin držet pozornost a fungovat je téměř nad mé síly a jediná naše záchrana je školní stánek s výbornou kávou. Bez té bych náš šílený rozvrh asi nepřežila, haha. Stavila jsem se ale v knihovně pro jednu publikaci. Ano, konečně jsem se odhodlala k tomu, půjčit si knížku Čtyři dohody! Strávíme spolu tedy celé dnešní odpoledne a možná i večer. :) Jaký jste měli dnešek vy?

Od nového týdne jsem se chystala opět zařadit více pohybu a vyjít i na nějakou procházku, ale v momentálním stavu toho zatím nejsem schopná. Snad se z toho brzy dostanu a mé plány budu moci naplnit. Teď jsem ráda, že si uvařím čaj, kterého denně vypiji kotel. :D Mějte se krásně! 

8 komentářů :

  1. Taky jsem měla školu od 8 do 3 v kuse a člověk po tom víkendu je vždycky tak znavený a k tomu ještě tolik hodin v té škole vydržet. :D Naštěstí to docela rychle uteklo. :) A ty ať si co nejdříve fit.

    OdpovědětVymazat
  2. To my máme tento semestr jeden den od 8 do 19 jenom s jednou větší půlhodinovou polední pauzou. To je bez debat naprostá smrt :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já trávím dny tak, že ráno jdu na 7:30 do školy a následně do práce, takže jsem z toho už trošku KO, ale co tě nezabije, to tě posílí! :D Čtyři dohody jsou moc hezká knížka, už se těším, až si ji znovu přečtu, ale momentálně nemám moc času:(

    PS. Když si budeš myslet, že od osmi do pěti ve škole je moc, vzpomeň si na mě. Já mám každý čtvrtek od půl osmé do sedmi do večera, he:D

    MY TRAVEL ELIS-T

    OdpovědětVymazat
  4. Doufám, že budeš brzy zase fit :)) A snad se ti knížka Čtyři dohody bude líbit :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Já dnešek - velmi pracovní. Od 8 do 12 řešení aktuálních problémů a telefonátů, od 12 do 13 příprava na jednání, od 13 do 16 jednání a od 16 do 17,30 nějaké spisy a aspoň letmá příprava na zítra (celodenní jednání). Mám toho tak akorát :-)
    Hezké úterý

    OdpovědětVymazat
  6. bože, já miluju tyhle chlupaté vestičky♥

    OdpovědětVymazat
  7. Aj ja som sa pustila do knihy Štyri dohody – tak som veľmi zvedavá, lebo zatiaľ som na ňu počúvala iba samé chvály! ❤
    SIMPLY BERENICAFacebook PageREAD ABOUT "DECLUTTER YOUR WARDROBE"

    OdpovědětVymazat
  8. To já bych klidně brala školu :D alespoň na den v týdnu místo práce, i když mě práce baví škola mi trochu chybí. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat