MENU

úterý 1. října 2019

1. ŘÍJNA

Hezký večer! Máme tu říjen a popravdě jsem snad ani nestihla registrovat, že už bylo září. Také vám poslední měsíc utekl tak šíleně rychle? Je to jako včera, co jsem se těšila na letní prázdniny a teď už tu máme ten pravý podzim se vším všudy. Včetně chřipek, se kterou se sama stále potýkám a doufám, že zítra už budu schopná jít do školy a normálně fungovat. Dnes jsem se tedy snažila ze všeho maximálně vyležet a nedělala jsem nic jiného, než odpočívala s knihou v ruce. Čtyři dohody mě moc baví a pravděpodobně tuhle motivační pecku dočtu během dnešního večera. Všem doporučuji! Mimo relaxu jsem si dnes udělala i takový teplý podzimní salát, který byl k mému překvapení lepší, než jsem čekala a určitě vám sem hodím recept, až ho nafotím a budu znovu připravovat - byla to fakt dobrota! 

13 komentářů :

  1. Teplý salát jsem nikdy nedělala takže ráda vyzkouším. Z těch fotek ale čiší pohoda! Zatracení bacili, a to je teprve říjen. Tak se brzy uzdrav...

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem nemocná a bojuju s jakousi chřipkou...no snad to vyležíme a budeme moct zase fungovat :)

    OdpovědětVymazat
  3. Čtyři dohody je skvělá kniha, ačkoli alespoň pro mě je jednodušší ji číst než praktikovat ale pracuju na tom :) Mám moc ráda i videa pana Duška, který je ještě lépe vysvětluje a doplňuje.
    Držím palce, at jsi brzy zdravá, za mě můžu doporučit kapky z lapacha, vždy mi pomůžou, anebo nemoc úplně zaženou :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky. Čtyři dohody jsem ještě nečetla, ale chystám se a těším se na recept na salátek!

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Strašne rýchlo letí ten čas. :) Na knihu Čtyři dohody sa už dlhšie chystám aj ja :) počula som len samú chválu naň. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Čtyři dohody jsem četla a popravdě mě moc nechytila. Kdyby nebyla tak krátká, tak ji asi ani nedočtu. Myšlenky dobré, ale přijde mi, že autor neustále opakuje to samé dokola. :/ jinak přeji brzké odehnání chřipky! :) na mě to letos "ještě" nedolehlo, tak snad se tomu vyhnu úplně :D

    OdpovědětVymazat
  8. O 4 dohodách som už počula veľa krát ale ešte som to nečítala :)

    VIAC JE NIEKEDY MENEJ A MENEJ JE NIEKEDY VIAC

    OdpovědětVymazat
  9. já bala nachlazená minulý týden, tento se zatím držím. Tak snad je ti už lépe.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  10. Taky mi přijde, že září uteklo neskutečnou rychlostí.. Snad už jsi zdravá! :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  11. Šíleně to letí, však za chvíli tu jsou Vánoce! :-) Mimo jiné, teď v úterý jedu do Prahy za kamarádkou, tak možná zavítáme do knihkupectví a tu knihu mám v plánu si koupit! Mám tyto motivační knihy velice ráda a především ji chci delší dobu. :-) A ty tvoje fotky jsou boží - říkám to pořád! :-D

    OdpovědětVymazat
  12. To jen ádherný hrníček! :-) Mně se zatím vyhýbá chřipka i jiné nemoci, takže Ti nezávidím a přeju, aby ses z toho brzy dostala. Jinak mně září uteklo bleskově, protože jsem nastoupila do práce a jakmile je něco nového, tak to utíká vždycky šíleně. Snad si ale užiju podzim i Vánoce. :-)

    OdpovědětVymazat