MENU

pondělí 23. září 2019

ZPÁTKY DO ŠKOLY!

Hezké odpoledne! Jak už napovídá samotný název článku, dneska mi začala škola a je to můj předposlední semestr na vysoké. Ani se mi tomu nechce věřit, přijde mi to jako včera, co jsem nastoupila do prváku na bakaláři a příští rok už mě čekají druhé státnice. Každopádně po dlouhých prázdninách jsem se už těšila, až opět budu mít nějaký režim a povinnosti. Dneškem se mi to splnilo, protože pondělky máme opravdu dlouhé a jsem zvědavá, jak dlouho mi tohle nadšení vydrží, haha. Pozitiva ale zatím převažují (a převažovaly vždy), jelikož naše kávičky, pauzy a večerní dýchánky u vína mě nikdy neomrzí a letos si je musíme užít na maximum! :D Na fotkách můžete vidět i mé nové sešity, které jsem si pořídila v Makru. Byly i na mém wishlistu a podařilo se mi sehnat tyhle dva fešáky - zejména z pastelově růžového jsem unešená - posuďte samy. :)

7 komentářů :

  1. Přeji úspěšný poslední rok! Já moc ráda vzpomínám na vysokou, už jsou to tři roky a pořád mi to chybí :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak šťastné vykročení do posledního vysokoškolského roku. Já už to mám za sebou tak dlouho, že škoda vzpomínat a syn měl minulý týden už taky promoci ... Nějak ten čas utíká

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji pevné nervy a hodně energie ke sudiu! Dva roky už jsou skoro nic, to určitě s přehledem zvládneš:) Jinak sešity máš krásné, to mě na studiu taky vždy bavilo (bohužel jen chvíli) a byla jsem vždy na začátku roku strašně nadšená, s novými super sešity a s odhodláním. No, vždycky to přešlo :D

    OdpovědětVymazat
  4. Přeji úspěšný rok :) Taky studuji v Hradci, vlastně přes ulici na farmacii :D Taky nechápu jak je možné že to tak letí, nastupuji do čtvrťáku a přijde mi to jako včera, když jsem byla prvák :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  5. Máš nádherně zorganizovaný rozvrh. Já všechno rvala do telefonu :D přeji hodně štěstí do posledního roku :)

    OdpovědětVymazat
  6. Přeju ti hodně štěstí a úspěchu do nového roku :) Pastelini produkty mám taky moc ráda :) já osobně teda mám jeden sešit, nebo slohu na všechno :D nebaví mě tahat milion sešitů :) ale máš super rozvrh.

    Belle âme

    OdpovědětVymazat
  7. Ať se ti daří :) Taky budu dělat letos státnice, ale teprve bakalářské :) Do školy teda nastupuju až 7. 10., takže ještě mám pár dní volno :D Ale chci si pořídit speciální diář pro vysokoškoláky, protože vypadá fakt suprově :)

    OdpovědětVymazat