MENU

neděle 22. září 2019

PODZIMNÍ VÝZDOBA A DEKORACE

Přeji vám hezkou neděli! Zítra nám oficiálně začíná podzim a proto jsem dnešní den využila k tomu, abych si vyzdobila pokoj do pravé podzimní atmosféry. Ráno jsem ještě byla nakoupit nějaké dekorace a v níže ve článku můžete vidět, jak to u mě celé dopadlo. Už včera večer jsem se dokopala k tomu, začít velký úklid včetně utření prachu, vyházení nepotřebných věcí a čeká na mě ještě protřídění šatníku. Mám tam hromadu věcí, které nenosím a ráda bych si pořídila i nějaké nové kousky - ostatně ty už jste ale mohli vidět v mém wishlistu. :)


Abych se ale vrátila k tématu dnešního článku - nějak takto aktuálně vypadají mé poličky. Říkala jsem si, že nechci nic přeplácaného, ale zase jsem tak posedlá sezónní výzdobou, že jedna svíčka by mi také nestačila, haha. Světýlka si nechám až na Vánoce, ale chystám se ještě na menší sběr kaštanů. Jako malá jsem je chodila s babičkou pravidelně sbírat a dle mého názoru jsou také krásným prvkem, ze kterého se dají vykouzlit povedené dekorace.

Ozdobné listy // Kik - 49,-/ks
Svícen dýně // Pepco - 29,-
Rámeček // Pepco - 59,-
Houbičky // Kik - 49,-


Vyhrála jsem si i s mým stolem. Pár podzimních větviček, svíčka a svítící flitrované koule. Pro někoho to může být možná až moc kýčovité, ale mě se prostě šíleně líbily! Miluji veškeré osvícení a večer při práci na notebooku je budu mít zapnuté asi nonstop. Po těchto mých "designerských" schopnostech jsem si ještě udělala kávu, kterou si vychutnávám zatímco pro vás píšu tenhle článek.


Flitrované koule // Pepco - 89,-
Podzimní větve // Kik - 49,-/ks
Stříbrný podtácek // Pepco - 49,-/4ks
Bílý skurar // Ikea
Sklenička // Kik - 29,-


Poslední dekorací, kterou jsem si prakticky sama vytvořila je tato ozdobná mísa. Líbí se mi asi nejvíc a z té zlaté veverky jsem vážně nadšená! :D Stačí vám jakýkoliv tác, svíčka a podzimní doplňky dle vašeho výběru. Fantazii se meze nekladou a Pepco či Kik mají opravdu velký výběr všeho možného.

Svíčka HOME COLLECTION // Pepco - 49,-
Zlatá veverka // Kik - 49,-
Svícny // Pepco - 29,-/3ks
Dřevěné dekorace // Kik - 49,-

Pro dnešní článek by to bylo vše a do komentářů mi určitě dejte vědět, zda jste si také nějakou podzimní výzdobu připravili nebo kde jednotlivé dekorace rádi nakupujete. Mějte se krásně! 

10 komentářů :

  1. Máš to nádherné! Já na to bohužel nemám to umělecké cítění a nikdy to správně neposkládám:D

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná výzdoba, já bohužel na tohle nejsem, protože mi připadá zbytečné na každé období kupovat dekorace a po kratké době je zase schovávat a měnit. :D Spíš mám jen takovou dekoraci, co se hodí celoročně. :)

    OdpovědětVymazat
  3. To je úplná nádhera! ♥ ..nechtěla by si mi přijít vydekorovat i můj pokoj? :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou krásné dekorace! Máš to doma moc hezky vyzdobené, vypadá to útulně moc pěkně :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné dekorace :) budu taky muset vyrazit do Pepca se mrknout na nějaké jejich výrobky, protože tam sháním dekorace nejraději :) i když se popravdě trochu obávám, že budu letos nějaká líná dělat si tématickou výzdobu :D i když je to pak pěkný no :D

    OdpovědětVymazat
  6. Já letos končím s dekorováním zatím u šípkových větviček ve váze na jídelním stole. Budeme malovat a dávat nový koberec a nábytek do obýváku, takže jsme ho celý vyklízeli a momentálně to u nás vypadá jak po výbuchu bomby.Natahat do toho ještě nějaké dekorace nemá smysl (a kdybych se o to pokusila, tak mne manžel nejspíš zastřelí).
    Jinak já dávám většinou přednost přírodním dekorací, co si donesu z venku (kaštany, větvičky, kameny..). Když uplyne jejich čas, tak je vyhodím a nemusím je skladovat. Ale tedy nevím, jestli nutně "nepotřebuju" tu veverku ... :-D

    OdpovědětVymazat
  7. Hezká výzdoba a doslova za pusu :-) jojo už je to cítit ve vzduchu :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná výzdoba! Pro svíčku z Pepca si hned zítra zajdu! <3

    OdpovědětVymazat
  9. Hrozně moc pěkné, škoda, že ta dekorace je tak drahá...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat