MENU

pátek 20. září 2019

PÁTEK

Krásný večer! V dnešním článku se vám musím pochlubit především naším velkým úlovkem, který jsme nasbírali v lese. Už v 7 ráno jsme vyrazili na houby a myslím si, že v tuto chvíli jsou slova zbytečná, jelikož výsledek můžete vidět na následujících fotkách. Houby miluji a to především v podobě smaženice. Tu jsem si ale dnes nestihla vychutnat, protože jsem přišla z práce až kolem 9 večer a nechtěla jsem se přejídat. Dám si ji tedy zítra k večeři a mám se aspoň na co těšit! Co vy a houby, máte je rádi? :)

Zítra dopoledne vyrážíme na výlet do Pece pod Sněžkou. Pořádá se tam akce s názvem Krakonošův guláš a už minulý rok se nám moc líbila. Prázdný žaludek se tedy bude hodit a zítra je přesně ten den, kdy můj stravovací a cvičební plán jde naprosto bokem. Dříve bych se kvůli tomu stresovala, ale dostala jsem se naštěstí do fáze, kdy mě tohle vůbec netrápí a naopak se těším. Pravidlo držet se 80/20 je opravdu radou nad zlato. Teď už jdu spát, ať jsem na zítra fit a přeji vám dobrou noc. 

5 komentářů :

  1. Tyjo všichni pořád všude fotí jak nasbírali plné košíky hub a u nás vůbec nic :/ maximálně tak bedle, ale jiná hříbky vůbec :D takže tiše závidím :D

    Belle âme

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, to je hub! :D ..já asi nikdy nepochopím, jak je možné, že je někdo dokáže najít a odnést si plné košíky hub :D ..já jsem vždycky našla maximálně tak jednu maličkou a i za ní jsem byla ráda :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Já miluju houby, hlavně omáčku s knedlíkem :D

    OdpovědětVymazat
  4. No teda to jsou úlovky! My zatím byli jen za chatou a to bylo pouze pár malých sucháčků, praváčků a kozák, ale jinak nic moc, bohužel jsou lesy u nás suchy díky kůrovci, ale vím, kde jich roste mraky, tak snad se tam brzy vydáme :) Miluji houby a ještě víc jejich sbírání.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Slušný úlovek. My byli na houbách taky, tolik jsme toho tedy ale nenašli. Ale i menší množství potěšilo. Tentokrát bylo hodně malých, takže ty naložím na kyselo. Jinak mrazím a suším, abychom měli zásoby na další měsíce - máme houbová jídla rádi oba.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat