MENU

sobota 14. září 2019

SOBOTA

Přeji vám hezkou sobotu. Zdravím vás přímo z práce, kde jsem dnes mimořádně už od rána a fotky které vidíte v článku jsou z několika posledních dní. Foťák mám neustále po ruce a stal se takovou mojí závislostí, haha. V týdnu jsem musela oběhat doktory a zajít si pro nové potvrzení o studiu. Ani nechci vědět, o kolikáté v mém životě se jedná. Přijdu si jako věčný student a i když školu miluji (netušila bych, že to někdy řeknu) a můj obor mě baví, na druhou stranu se už těším na nástup do práce a takové to soukromí ve vlastním bytě. Čeká mě poslední rok a vím, že uteče jako voda - ostatně tak je to vždycky. :) Proto se chystáme užít si ho naplno a s otevřenou náručí přivítáme psaní diplomek s kupou nervů, které jsou jejich nezbytnou součástí. :D

Po delší době jsem se také stavila v Crosscafe a dala si jejich výborný jablečný koláč s cappuccinem. Ano, na můj proces hubnutí to je ideální, ale prostě jsem musela zahájit tu pravou podzimní atmosféru i tímto způsobem. Nějak mi ji tahle kombinace dobrot prostě připomíná. Listy stromů už se také začínají zbarvovat a to je přesně to, co si užívám na maximum. Mějte se krásně! ❤ 

6 komentářů :

  1. Opravdu již už naladila na podzimní notu - kávičkou s koláčem i žloutnoucím stromořadím na hrázi.

    OdpovědětVymazat
  2. Já si začínám podzim užívat s podzimními outfity a pokukováním po pinterestu. :) Jinak užij si poslední rok školy, ono to pak člověku na jednu stranu hrozně chybí...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. U nás sa ešte stromy veľmi nesfarbujú a ani počasie nevyzerá na jeseň. Máme také teploty jak v lete. Ale ja už som zahájila jeseň outfitmi a videom o nich.

    TICHÁ POMOC !!!

    OdpovědětVymazat
  4. Jednou za čas si i v dietě člověk musí něco dobrého dát. To přece nejde :) Já sama ještě moc na podzim naladěná nejsem, ale to určitě přijde.

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem už extrémně naladěná na podzim! :D Neustále koukám na podzimní fotky na pinterestu a tak.

    Šári/GrünHauz

    OdpovědětVymazat
  6. Já na podzim naladěná nejsem. Jsem hrozně ráda, že je venku ještě hezké počasí, svítí sluníčko a je teplo :)

    OdpovědětVymazat