MENU

pondělí 16. září 2019

PONDĚLÍ

Hezké pondělí! Jak jste si užili víkend? Já jsem ho strávila z části v práci, nechybělo ani posezení u vína a také jsem byla fandit na zápase ve florbalu. Bráchovi začala sezóna a mě to šíleně baví! Teď mám 3 dny volna a popravdě ani nevím, co mě čeká. Dnes jdu akorát na oběd s kamarádkou a v hloubi duše cítím, že bych asi měla konečně začít něco dělat do školy, haha. S psaním diplomky jsem se trochu zasekla a i když jsem měla v plánu dopsat teoretickou část během letních prázdnin, nějak mě v tom ostatní aktivity zbrzdily. Kdo by to byl čekal, že? :D

Musím vše dohnat a asi se na to následující dny vrhnu. Semestr nám začíná za týden a povinností bude více, než dost, tak ať se z toho pak nezblázním. Nachystám i nějaké další články na blog, tak se můžete těšit a samozřejmě musím mrknout na další epizody 13 Reasons Why. Ten seriál mě naprosto pohltil a vřele vám ho doporučuji, pokud máte rádi mysteriózní a krimi žánr. Mějte se krásně! ❤ 

8 komentářů :

  1. Tak si pořádně užij volno jak se patří a načerpej energii to studentských starostí :D :)))
    Já tenhle víkend vyrazila do Děčína a na procházku k Pravčické bráně. Byla to paráda. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké fotky:) Užívej volna dokud můžeš, pak se ti energie bude hodit:D
    Já jsem byla o víkendu v práci, ale dnes mám volno, tak si to vynahrazuju válením:D)

    OdpovědětVymazat
  3. Udělalo se mi trošku špatně při zmínce o diplomce, aneb taky jsem plánovala na ní přes léto pracovat, ale nějak to nedopadlo.. klasika :D Každopádně držím palce, aby tvůj vstup do nového semestru byl co nejpříjemnější :) ..mně škola začíná už zítra a už z toho začínám být pěkně ve stresu. Ale o víkendu jsem si aspoň ještě užila svatbu sestřenice a ještě teď se z toho tak trošku vzpomatovávám :D

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Tak přeju hodně štěstí do začátku semestru! :) Mně škola začíná za 14 dní, tak jsem na to zvědavá. Víkend jsem měla napůl pracovní, takže dneska mám volno a zítra jdu do práce. :)

    Šári/GrünHauz

    OdpovědětVymazat
  5. 13 reasons why je super, chystám se na 3.serii. Ale teda tu 2.jsem ani nedokoukala...ta pro mě byla hodně nudná

    OdpovědětVymazat
  6. Taky už mi příští týden začíná škola.. ale poslední dny volna si hodlám užít!
    heh, skoro bys překvapila, kdybys tu diplomku fakt psala :D neber to špatně proti tobě, jen soudím podle sebe.. taky bych měla velké plány a pak nenapsala ani slovo :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  7. Škola už je opět za dveřmi..a zase mnoho povinností:). A máme to stejně, taky píšu všechno na poslední chvíli:D
    13 reason why je skvělý seriál, i když dost smutný, jak člověk vidí, co všechno se může stát na středních školách..

    OdpovědětVymazat
  8. 13 reasons why jsem viděla už celý, tato série proti dvojce je skvělá.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat