MENU

čtvrtek 17. října 2019

ORGANIZACE DIÁŘE | MŮJ DOLLER

Krásné ráno! V dnešním článku bych vám ráda představila mého nového parťáka. Možná to píšu s trochou nadsázky, ale ve finále je to pravda, jelikož bez diáře jsem jak bez ruky. K narozeninám jsem od mé kamarádky Lucky dostala můj vysněný Doller. Ano, tento diář jsem měla v plánu pořídit si na příští rok a hodně dlouho jsem po něm pokukovala. Je naprosto dokonalý, co se vzhledu a praktičnosti týče. Je sice nedatovaný, ale to mi v momentální situaci vyhovuje, protože můj starý diář pro tento rok už je v katastrofálním stavu. Byla jsem tedy nadšená, že jsem s tímto růžovým zázrakem mohla začít už teď v říjnu a bude mě doprovázet celý rok.



Velikostí mi také maximálně vyhovuje a posuďte samy, že ta pastelově růžová je prostě pastvou pro oči. Pokud vím, Doller prodávají i v černém provedení, takže pokud nejste milovnice (záměrně oslovuji dámy, jelikož můj blog pánské publikum nejspíš moc nesleduje) dívčích barev, i tento zmíněný tmavý vypadá moc dobře.


Co se týče zpracování uvnitř, moc se mi líbí vzhled měsíčního plánovače. Ten mám spolu s tím týdenním nejraději, protože můžu na první pohled vidět, co přesně mě v daném měsíci čeká a nemine. Diář mám teprve pár dní a několik položek musím ještě doplnit, ale je skvělé, že si datum a vše ostatní můžete přizpůsobit svým potřebám.


Další věc, ze které jsem nadšená jsou různé motivační citáty za každým uplynulým měsícem. Koncept těchto "vymakaných" diářů se mi vždy líbil a přečíst si vždy takto příjemná slova je přímo pohlazení pro duši. Už teď vím, že Doller bude asi jedničkou mezi všemi diáři, které jsem kdy měla.


Týdenní plánovač je také moc hezky uspořádaný. Položky v něm si vždy zvýrazňuji barvou podle daného úkolu či události. Pomáhá mi to se tak lépe zorientovat, zvlášť když se stane, že v daném týdnu mě toho čeká opravdu hodně. Poznámky v dolní části jsem využila a budu nadále využívat jako místo pro nové nápady na články na blog.


Pokud již někdo z vás vlastní Doller, veřím, že jste s ním také spokojení. Jedinou mojí obavou je, aby světle růžové desky za chvilku nevypadaly spíše jako tmavě hnědé a nějak jsem je neušpinila. Zkrátka a dobře na diář musím dávat pozor, ale myslím si, že to půjde samo. Jsem z něj totiž vážně nadšená a věřím, že mi celou tu roční cestu bude jenom zpříjemňovat! 

9 komentářů :

  1. Já mám už roky diář od holek A Cup Of Style a plánuji si v něm moc ráda, hlavně s takovými těmi tematickými samolepkami :-) tento je také moc pěkný, růžovou mám ráda, ale taky bych ho měla za chvíli asi špinavý :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Věřím, že jsi s ním spokojená. Holky mají super diáře :))

      Vymazat
  2. Já většinou sahám po nějakém obyčejném diáři nebo třeba z Albi. :) Ale styl Dolleru se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diáře z Albi jsem používala do teď a jsou super, ale chtěla jsem změnu :D :))

      Vymazat
  3. Já jsem mívala (a opravdu používala) diáře na SŠ, VŠ a asi i chvíli po ní. teď už dlouho mám jen pracovní stojací kalendář s termíny celého oddělení a pracovní schůzky si dávám do kalendáře v PC, protože mi to umožňuje nastavit si připomenutí podle typu schůzky (na některou potřebuju nastudovat materiály, tak si ji musím připomenout opravdu s předstihem, u jiné stačí připomenutí 10 minut předem...). Tvůj nový diář vypadá pěkně a líbí se mi, jakým úpravným písmen do něj píšeš

    OdpovědětVymazat
  4. Já obdivuju všechny, kdo si dokáží takto organizovat diář :) Diář od Dolleru se mi moc líbí, ale vím, že já bych ho dlouho používat nevydržela, nejsem diářovej typ ;)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu, znám spoustu lidí, kteří to mají jako ty. Já bych bez něj ale nemohla fungovat. :D

      Vymazat
  5. Diář je krásný, takový kreativní :) já mám MOCER a ten je parádní a asi si ho pořídím zase :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat