MENU

úterý 15. října 2019

NAROZENINOVÝ VÍKEND

Přeji vám krásné odpoledne! Mám tu pro vás takový malý update o tom, co se dělo během víkendu. Na začátek musím říct, že byl velmi krušný, ale to se dalo čekat, jelikož jsem slavila 25. narozeniny. Pátek a neděle u mě byla i pracovní, takže si umíte asi představit, s jakou kocovinou jsem musela vše přetrpět - ale to k tomu patří, no ne? :D Chtěla bych vám všem touto cestou poděkovat za krásné přání u minulého článku, udělali jste mi velkou radost! V další řadě děkuji i všem mým blízkým za úžasné dárečky, květiny a mamince za naprosto dokonalý dort - posuďte sami, jaký krasavec se jí povedl! 

Tahle šílená pařba se ale podepsala i na mém zdraví a opět jsem skončila v posteli a na prášcích. Doufám, že už se toho ale co nejdříve zbavím, protože už je to vážně otrava. Venku je momentálně ten pravý barevný podzim a také bych si ho ráda užila. Mějte se krásně!

6 komentářů :