MENU

pátek 11. října 2019

25. NAROZENINY

Krásný pátek vám přeji! Jak už napovídá název článku, dnes slavím své 25. narozeniny. Ano, je to jedna velká šílenost! Slovo slavím, by asi mělo být zavádějící, jelikož na tomhle věku už snad ani není co slavit, haha. Je to jako včera, kdy mi bylo 18 a teď už mám na kontě číslo, které se ani nedá zaokrouhlit ke dvacítce. Každopádně na všem se má hledat něco pozitivního a jak se říká - "starý poleno hoří nejlíp", no ne? Dnešek mám sice pracovní, ale zítra jdu posedět s mými nejbližšími a samozřejmě to jako vždy rozjedeme ve velkém. Neděli sice opět strávím v práci a jsem zvědavá, jak to zvládnu. Prostě budu muset a tenhle víkend je jedna velká výzva. :D Mějte se krásně a budu se těšit u dalšího článku! 

13 komentářů :

  1. Pavli, všechno nejlepší!:) Mně bude příští měsíc 21 a taky mi přijde, že to šíleně letí. Užij si svůj narozeninový den ♡

    MY TRAVEL ELIS-T

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to přeji všechno nejrkásnější. Také si pamatuji, když mi bylo 18... šíleně to letí! A jako ve 25 už mám jiné plány, tak snad vyjdou, haha. Je lepší ale neplánovat takhle do budoucnosti, tak uvidíme. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, utíká to neskutečným způsobem - a děkuji! :))

      Vymazat
  3. Všechno nejlepší! Pripada mi, že poslední dobou ten čas utíká strašně rychle!

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, tak to tu přeju všechno nejlepší a nejkrásnější k narozeninám! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Všechno nejlepší, užij si to. A musím říci, že mé nejlepší časy přišly až daleko po 25 ;-). Ve 25 život teporve začíná ...

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky!
    A všechno nejlepší, ve 25 letech jsi ještě pořád strašně mladá :))

    OdpovědětVymazat
  7. Přeji vše nej! Moc se mi líbí, že tak pravidelně a často přispíváš, většinou když nikdo nevydává žádný nový článek a ty mě vždy zachráníš :D

    OdpovědětVymazat
  8. Opožděně všechno nejlepšii :) pořád jsi mladinká, klid :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak opožděně přeji také všechno nejlepší k narozeninám :) Fotky jsou krásné, úžasná podzimní alej ♥

    OdpovědětVymazat
  10. Opožděně všechno nejlepší, ten čas hrozně letí. Přijde mi, že to byla včera, co mi bylo 25 let a to mi už bude 32 :-D

    OdpovědětVymazat