MENU

středa 9. října 2019

CO JSEM JEDLA #2

Hezký středeční večer! Pokud se právě chystáte připravit si něco dobrého k večeři, možná naleznete inspiraci právě v mém dnešním článku. Dlouho tu nebyl tzv. "food diary" a to je celkem paradox, jelikož jde o jeden z mých nejoblíbenějších formátů, co se psaní a focení týče. Určitě mě chápete, kdo z nás nemá rád jídlo, že? :) K snídani jsem si nedávno udělala lívance z banánu a ovesných vloček. Recept jsem již na blog přidávala a pokud by vás zajímal, najdete ho zde. Jsou opravdu vynikající!


K obědu jsem si poslední dobou velmi oblíbila kombinaci kuskusu, grilované zeleniny a kuřecího masa. Je to rychlé, zdravé a chutné - co víc si přát? Jídlo v krabičkách si připravuji i do školy a tohle určitě bude má volba na příští týden. Přidávám do této směsi sůl, pepř a špetku sušeného česneku.


Pokud mě odpoledne přepadne chuť na sladké, jednou ze zdravějších variant jsou tyto rýžové chlebíčky. V kombinaci s banánem, agávovým sirupem či medem a trochou skořice vytvoří naprosto dokonalý dezert. Určitě vyzkoušejte, jestli vás občas honí mlsná a nechcete hřešit čokoládou či dortem. :)


Večeře je u mě vždy největší oříšek a většinou mívám buď míchaná vajíčka nebo nějaký zeleninový salát. Změna je ale život a tentokrát jsem zkusila plněné celozrnné tortily se šunkou a mozzarellou. Byly výborné! A co jste dnes jedli vy? Napište mi vaše oblíbené pokrmy do komentářů, budu ráda za jakoukoliv inspiraci. Mějte se krásně! 

9 komentářů :

  1. Mňam, já na ty rýžové chlebíčky dávám bílý jogurt a pak klasicky jako ty. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pokud se snažíš zhubnout, nejsou pufované chlebíčky úplně ideální - mají poměrně vysoký glykemický index (netuším, proč se považují za dietní jídlo ;-)). Na druhé straně kousek kvalitní hořké čokolády (důležité je slovo "kousek" a "kvalitní" :-)) není nic strašlivého (nesmí se to samozřejmě přehánět).
    Banánové lívance chci už dávno vyzkoušet a ještě jsem se k tomu nedostala, tak díky za připomenutí.
    Já jsem dneska měla domácí řez s tvarohem, hroznové víno, směs listových salátů s kuřecím masem a mozzarelou, kousek 85% hořké čokolády a dalamánek s kozím sýrem a kedlubnu.
    Moje oblíbené jídlo, když si v práci nevyberu v ZJ, je tuňák se směsí zeleniny (kukuřice, paprika, cherry rajčátka, cibulka a olivy)

    OdpovědětVymazat
  3. banánové lívance miluju, ale dělám si je jen někdy o víkendu když mám čas :) kuskus mám hodně ráda, protože je to rychlé jídlo a pro studenta na kolejích jedno z nejideálnějších :)

    OdpovědětVymazat
  4. Musím říct, že jelikož se snažím zdravě jíst, tato jídla také běžně dělám. Nejvíc ale miluju ty lívance a tortilly. :)) No teď jsi mi udělala chutě. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to s těmi rýžovými chlebíčky a banánem je moc dobrý nápad, někdy taky vyzkouším. Tortila vypadá lákavě, máš to vše moc pěkně nafocené :-)

    OdpovědětVymazat
  6. mňam to vypadá super a zdravě :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásná inspirace, všechno vypadá suprově ♥
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat