MENU

sobota 30. listopadu 2019

SOBOTA

Krásnou sobotu všem! Jak si užíváte víkend? Já jsem celý pátek sháněla další dárky a pomalu se blížím do finále, kdy budu mít už pro všechny nakoupeno. Letos jsem to stihla celkem brzy, ale jedině dobře - nesnáším chození po obchodech na poslední chvíli, ještě když v nich propuká to každoroční davové šílenství. Dnes jsem s mamkou vytvářela adventní věnec a jsem z něj nadšená! Určitě vám ho ukážu v rámci blogmas článků, které pro vás chystám a vše si momentálně plánuji do diáře. Zítra se můžete těšit na první z nich, protože tu konečně budeme mít prosinec a jsem opravdu zvědavá, jak tu následující 24 denní výzvu zvládnu. Prostě budu muset! :)

Večer se chystám na bráchy zápas, ale zatím si dopřávám odpolední kávu a snad moji nejoblíbenější masku na obličej. Je od Avonu, obsahuje rýži a japonské saké (sice nevím, co to je, ale funguje naprosto dokonale, protože pleť po ní mám vyhlazenou a hydratovanou) a je to jedna z věcí, kterou si letos přeji pod stromeček. Pokud hledáte nějaký tip na pleťovou masku, určitě doporučuji! Zatím se mějte krásně a budu se těšit na zítřejší řetězec blogmas článků, které vás doufám budou bavit a společně si tak užijeme příchod letošních Vánoc! 

5 komentářů :

  1. Tak to jsem moc zvědavá, jestli blogmas zvládneš :) Budu se těšit na články :)

    Another Dominika | Ze sekáče

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem si musela najít, co je "blogmas" :D. Výzva to tedy bude - já bych to asi před Vánoci nedala.
    Ostatně nemám zatím ani žádné dárky (s výjimkou jednoho)

    OdpovědětVymazat
  3. Masky od Avonu mám moc ráda, já měla ty gelové, určitě se mrknu po této, má skvělý design:D
    Jinak se moc těším na blogmas, je to něco jiného než klasické vlogmasy a jsem zvědavá, co vymyslíš! :-).

    OdpovědětVymazat
  4. Teedaa, úplně jsi mi připomněla, že jsem docela ve skluzu, co se dárků týče, protože ještě skoro nic nemám. :O :D Snad se to brzy vyřeší, uteče to vždy hrozně rychle! Ale naVánoce se už moc těším. Jinak ta maska vypadá skvěle, ještě jsem na ni nenrazila, ale až dojedu ty své, zkusím si vzpomenout a omrknout ji :-) díky za tip!
    Lola-J.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím, také už mám skoro všechny dárky, některé jsou ještě na cestě a něco chci ještě koupit sama v obchodě příští víkend. Když to člověk vyřeší včas a využije třeba i black friday nabídek, může si pak svátky užívat hned o trochu více v klidu :)

    OdpovědětVymazat