MENU

neděle 1. prosince 2019

BLOGMAS #1 | VÁNOČNÍ WISHLIST

Hezký den vám přeji! Mám tu pro vás první článek ze série Blogmas 2019. Před nedávnem jsem dávala na Instagram anketu, zda byste u mě na blogu něco takového chtěli a odezva byla 100% ano. Jsem sama zvědavá, jak zvládnu každý den až do Vánoc publikovat články, ale je to výzva, na kterou se těším! Jak už napovídá název postu, dnes to bude můj vánoční wishlist. Pamatuji si, jak jsem s bráchou jako malá každoročně psala dopis Ježíškovi a často ten seznam na papíře byl sakra dlouhý, haha. Vždy tam byl nějaký plyšák, Barbie panenka a spoustu dalších věcí, které pro mě byly v tu dobu nutností. Sakra, to už je let - jak šíleně to letí! Každopádně letos nemám nějaká extra velká přání, ale přeci jen se najde pár drobností, které bych uvítala a můžete je vidět v následujícím seznamu...
1. Letos vyšlo několik zajímavých knih, které mě zaujaly hned na první pohled. Ať už z oblasti vězeňství, což je téma o které se obecně hodně zajímám, tak z řady krimi, detektivek apod. Určitě by mě potěšila knížka Jak se žije za zdmi Valdic nebo Loutkové divadlo - na tuhle pecku slyším jen samou chválu!

2. Jelikož bude mít můj brácha v únoru maturitní ples, jedna z věcí, kterou si opravdu přeji jsou nové šaty. Ty v mém wishlistu jsou pouze pro ilustraci, protože jsem zatím nenašla žádné, které by se mi líbily. Rozhodně ale budu hledat dál a snad se mi poštěstí objevit kousek podle mých představ.

3. Klasická černá kabelka. Snad není třeba delšího komentáře. Nevím jak to dělám, ale peněženky a kabelky mi nikdy nevydrží déle, než rok.

4. Paletky od Make-up Revolution jsou mé nejoblíbenější. Já si moc nepotrpím na extra drahou kosmetiku a spokojím se s touto značkou, která je dle mého názoru v poměru cena/výkon naprosto skvělá! Konkrétně bych si přála nějakou konturovací paletku a všemi vychvalovaný zázrak očních stínů od Petry Lovelyhair.

5. Maska na obličej od značky Avon je věc, kterou bych pod stromečkem také ráda našla. Stojí pár korun, ale opravdu je to maska, která mi zatím ze všech, které jsem kdy zkoušela vyhovuje nejvíc. Je slupovací a obsahuje bílý čaj, který hydratuje a zanechá hebkou pleť.

6. Poslední položka mého wishlistu souvisí s plesovými šaty a jsou to nové lodičky. Ne, že bych žádné neměla, ale potřebuji nějaké, které mi budou držet nohu páskem. Přijdu si jak neandrtálec, jelikož ve všech lodičkách mám vždy pocit, že se mi vyzují, haha.

To by bylo k dnešnímu článku vše a dejte mi do komentářů vědět, co si letos přejete vy. :)

7 komentářů :

  1. Jee, to je super, těším se na další články z blogmas ♥ Přemýšlela jsem také udělat článek, o tom, co si přeji, ale bála jsem se, aby to nebylo moc materialistické, ale mě tyhle články baví, tak se do něj asi taky pustím :)
    Knížek si i já přeji letos hodně, až mi přítel psal, jestli vím, že mám na seznamu skoro jen knihy :D
    Masky na obličej od Avonu jsou jedny z nejlepších, vždycky jsem je měla ráda.
    Já přeji novou podložku na cvičení od slečny, podle které cvičím, sluneční brýle, něco z make-upu, vybrala jsem si i nějaké šperky a vykládací karty. A hromadu knih :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ať už se tomu říká dopis Ježíškovi neb wishlist, tak je to určitě pro blízké dobrá pomůcka :).
    Já si wishlist nikdy nedělala, ale možná na stará kolena začnu ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já letos upřímně vůbec nevím, co bych chtěla. Každý se mě na to ptá a já jim nejsem schopna dát žádnou odpověď :D
    Chci jen klid, trpělivost a potřebné znalosti na bakalářku a státnice! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Černou kabelku si tento rok přeju i já :) ..dokonce jsem si ji už i vybrala :D

    Another Dominika | Ze sekáče

    OdpovědětVymazat
  5. Přeju hodně štěstí s hledáním nových plesových šatů!
    Já si přeju být především s rodinou a pak bych brala nějaký příspěvek na nájem :DD

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ta maska mě zaujala. Já nějakou mám od Avonu, ale zase taková sláva to není, tak zkusím tuto a uvidím. :-) Knížky bych k vánocům také chtěla, tak uvidím, co mě čeká. Vím, že dostanu dálniční známku, povlečení a diář, protože to jsem si sama vybrala, haha. Ale co dostanu od přítele, to nevím. :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Určitě se sejdeme v kabelce, tu chci i já a dokonce černou :-D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat