MENU

čtvrtek 28. listopadu 2019

CHRISTMAS INSPO

Krásné ráno všem! Blíží se nám víkend a s ním vlastně i první adventní neděle. Je až neuvěřitelné, že tenhle kouzelný vánoční čas je za dveřmi a od minulého roku to uteklo jako voda. Poslední dny na sobě už pozoruji takové to vánoční naladění a proto jsem do dnešního článku zahrnula spoustu fotek, které přímo srší Vánocemi. U některých z nich je to doslova kýč a asi nikdo z nás nemá takhle přeplácanou výzdobu, jelikož je to možná až nepraktické. Každopádně jedno se těm fotkám musí nechat a to, že se na ně prostě dobře kouká a na pohled jsou dokonale útulné! :D Podle mě byly stvořeny právě pro navození vánoční atmosféry a jejich cíl to splnilo - aspoň na mě tak působí. Jediná věc mě mrzí a to, že u nás jsme se už roky nedočkali bílých Vánoc. Sníh si matně pamatuji jen z dětství, kdy jsme ještě o Štědrém dnu chodili sáňkovat a Vánoce tehdy měly úplně jiné kouzlo. Byl by snad zázrak, kdyby letos sníh napadl - můžeme jen tajně doufat. :) Mějte se krásně! 





7 komentářů :

  1. Naprosto božské fotky a inspirace! :-) Vánoce miluji a těším se, až budeme s přítelem opravdu ve svém a budu si to moc vyzdobit podle svého! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To věřím, dekorace a výzdoba mě také baví a o to více, když si to člověk může vytvořit právě ve vlastím stylu :))

      Vymazat
  2. Děkuji za tento článek! :) já letos nějak Vánoce vůbec nevnímám :( zatím ta pravá nálada nějak nepřišla.

    OdpovědětVymazat
  3. Na mě ještě teda vánoční nálada nepřišla, ale taky mi chybí sníh. Už ho nebývá tolik, co kdysi. Myslím, že letošní Vánoce budou na blátě.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Sníh mi vážně hodně chybí, kdyby aspoň trochu mrzlo, ale je spíš pořád podzim :-( už se nemůžu Vánoc dočkat, letos mě to nějak bere a ani nevím proč :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Bože, to je pokoukání! Tohle prostě miluju a za mě mi na Vánoce kýče vůbec nevadí, naopak :D
    Také mi chybí sníh a už jen vzpomínám. Ráda bych, aby aspoň maličko letos napadl, ale ne dřív jak 22.12., protože jinak nevím, jak se dostaneme domů a to bych opravdu nerada :D

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherná inspirace, mám Vánoce moc ráda :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat