MENU

středa 11. prosince 2019

BLOGMAS #11 | CO MUSÍM STIHNOUT DO VÁNOC

Krásný večer! Dnešní článek bude z mé strany možná trošku sobecký, protože bude sloužit spíše jako můj "to do list" s činnostmi a úkoly, které bych ráda stihla a vlastně i musím stihnout do Vánoc. Moc času nezbývá a já poprvé využiji můj blog místo diáře k tomu, abych sepsala důležité položky, které si zde postupně budu po jejich splnění odškrtávat. Již několikrát jsem s vámi sdílela názor, že co je online a vypustí se mezi lidi má mnohdy větší šanci na úspěch. Ta motivace a závazek je pak daleko silnější, protože nesmíte zklamat sebe, ale i před ostatními nechcete působit jako flákač. Každopádně je toho celkem dost, co musím následující dny stihnout:

seminární práci na zdravý životní styl
dokončit projekt na předmět Management rozvojových projektů
vyzvednout balíčky ze zásilkovny
naučit se na pondělní test z pedagogicko-psychologické diagnostiky
dokoupit poslední drobnosti a dárky
seminární práci k předmětu moderní sebeprezentace
upéct cukroví (zejména kokosové kuličky)
připravit životopis na následující středeční seminář
postupně si sbalit do Prahy, kam jedu 20.12.

Na tohle všechno mám od zítra přesně týden a některé věci musím mít hotové ještě dříve. S tím, že jdu i do práce a mám dělat práci i doma na notebooku, tak toho není zrovna málo. Jenom dnes jsem seminárku s zítřejším deadlinem psala asi 6 hodin, haha. Jsem zvědavá, jak se mi to všechno povede (bude muset) a snad si pak konečně budu moci užívat pohodovou atmosféru a příchod Vánoc. Držte mi palce! 

7 komentářů :

  1. tyjooo, tak to mega držím palce, páč týden není moc teda :D
    ale úplně soucítím, kámoška chodí taky na vejšku a furt mě spamuje jak je ve stresu a furt nestíhá, protože samá prezentace a seminárka :D
    takže ještě jednou hodně štěstí!!

    OdpovědětVymazat
  2. Držím palce, aby jsi to všechno v pohodě zvládla. Taky toho mám teď dost, ale myslím, že je to před Vánoci asi vždy úplně normální. Teda aspoň u mě. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Máš toho opravdu dost, upřímně tohle bych dělala opravdu dlouho :D

    Hodně štěstí!! :-).

    OdpovědětVymazat
  4. To je ještě hodně úkolů. Já mám spíše pracovní povinnosti, ale od 20 už si budu užívat vánoční pohodičku a do práce zase až v lednu :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Program máš celkem nadupadý :). Já měla hektické 4 dny v práci (samý termín), zítra mám dovolenou, ta budu dohánět doma...

    OdpovědětVymazat