MENU

úterý 10. prosince 2019

BLOGMAS #10 | SPOLEČNÝ OBĚD A ŠKOLA

Krásný večer! Dnes přidávám článek celkem pozdě, ale lepší, než vůbec. Zařekla jsem se, že blogmas prostě neporuším a opravdu budu publikovat každý den. To mě přivádí k myšlence, že jsme už téměř v polovině této série. Ani mi to nepřijde, protože tahle výzva mě vážně baví a jsem i vám moc vděčná za vaši odezvu a milé komentáře. Dnes jsme s holkama zašly na společný oběd do indické restaurace, kde pracuje má bývalá spolužačka. Vaří zde opravdu luxusní jídla a opět jsem si moc pochutnala. Odpoledne jsem měla prezentaci na předmět Psychologie zdraví a za odměnu jsme si zašly na skleničku, která po celém dni vyloženě "bodla". Přidávám aspoň pár fotek z dnešního dne a půjdu si uvařit čaj. S tím zalehnu do postele a pravděpodobně dnes půjdu spát brzy, jelikož jsem celkem unavená a zítra mě čeká dlouhý den plný práce a dopisování seminárek. Přeji vám sladké sny! 

1 komentář :

  1. Krásné fotky. Já si každý den říkám, že půjdu dřív spát a nikdy mi to nevyjde. Tak pěkný večer. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat