MENU

úterý 17. prosince 2019

BLOGMAS #17 | NEJLEPŠÍ VÁNOČNÍ PÍSNIČKY

Hezký večer! Dnes bych se s vámi ráda podělila o mé nejoblíbenější vánoční písničky. Většinou je poslouchám celý prosinec a ani letos to není výjimkou. Vánoční atmosféru si bez těchto hitů nedokážu představit a i když jsou to všechno anglické písničky, zamilovala jsem si je už před několika lety a stále si je užívám! Pár z nich můžete znát z filmu Sám doma nebo z Lásky nebeské - kam spadá mimochodem snad nejznámější vánoční písnička od Mariah Carey a tou je All I want for Christmas is you. Neznám nikoho, kdo si tuhle pecku neposlechne rád! A jaké jsou vaše oblíbené vánoční songy? Můžete mi tipy napsat do komentářů. 

Mariah Carey - All I want for Christmas is you

Brenda Lee - Rockin' around the Christmas tree

Wham! - Last Christmas


John Williams - Somewhere in my memory


Andy Williams - It's the most wonderful time of the year

Dean Martin - Let it snow

3 komentáře :

  1. Super! To budeme mít podobný vkus protože přesně tyhle miluju i já. Ze Sám doma můžu poslouchat celý soundtrack, už jsem ho letos stihla třikrát :D Tohle se prostě neoposlouchá :)

    OdpovědětVymazat
  2. jAsné, tohle jsou klasiky! :) Já mám ráda třeba ještě Merry Christmas, ale to proto, že ji znám nazpaměť, zpívaly jsme ji ve sboru :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já bych ještě dodala Santa tell me nebo Its beginning to look a lot like Christmas :)

    OdpovědětVymazat