MENU

středa 18. prosince 2019

BLOGMAS #18 | RECEPT NA VÁNOČNÍ BOŽSKOU MÍSU

Vítám vás u dalšího článku! Za chvilku tu máme Štědrý den a napadlo mě, že bych se s vámi mohla podělit o další skvělý a jednoduchý recept na vánoční dobrotu! Jedná se o tzv. Božskou mísu, která u nás na Vánoce nesmí chybět a pokud ji vyzkoušíte, určitě si ji také zamilujete. Navíc pokud máte rádi kupu ovoce, je tenhle dezert dokonalou alternativou proti přeslazenému cukroví. Toho jsem sama po pár dnech vždy přejedená a tohle je věc, na kterou nedám dopustit. Vše, co budete potřebovat najdete v následujícím seznamu:

kompotované broskve
kompotovaný ananas
kompotované mandarinky
banány
kiwi
dětské piškoty
1-2 lžíce rumu
mleté ořechy (jakékoliv)
čokoládu na vaření
vanilkový pudink

Nejprve vezmete středně velkou mísu a do poloviny ji zaplníte připraveným ovocem. Kompotované ovoce však vložte bez šťávy. Množství jednotlivého druhu ovoce záleží na vás, ale já vždy dávám od každého stejnou várku, aby chutě byly vyvážené. Vše následně promíchejte a zahlaďte do roviny. Po celé horní vrstvě rozprostřete piškoty. Následně si uvařte vanilkový pudink, do kterého přidejte rum a poté připravenou mísu zalijte a nechte ztuhnout v lednici. Nakonec pudinkovou vrstvu posypete ořechy a zalijete rozpuštěnou čokoládou. Nechte několik hodin odpočívat v lednici, aby piškoty změkly a máte hotovo! Přeji vám dobrou chuť! 

3 komentáře :

  1. Mňam, tohle je skvělý recept. Ukládám a určitě ho vyzkouším.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Zajímavý recept, jen bych pro sebe asi vynechala ořechy - nikdy mi kombinace ovocného salátu a mletých ořechů moc nejela...

    OdpovědětVymazat
  3. Panejo! Tak o tomto receptu slyším poprvé! Já miluji ovoce, takže do tohoto se rozhodně pustím! Ale udělám si prostě jen obyč ovocnou místu, ale nikdy mě nenapadlo smíchat i kompotový ovoce, ňááám :-)

    OdpovědětVymazat