MENU

úterý 28. dubna 2020

COFFEE TIME

Krásný den vám přeji! Mám za sebou dopoledne plné učení, teď jsme si s bráchou udělali výborný oběd a řekla jsem si, že je opět čas přidat nový článek. O víkendu jsem se po dlouhé době viděla s kamarádkou a vyrazily jsme do města na procházku. Bylo nádherně a konečně jsem měla zase šanci se odreagovat a načerpat energii. Nachodily jsme pár kilometrů a daly si i kávu z Crosscafe, kterou jsme si následně vychutnaly na náplavce. Jak málo v téhle době stačí člověku k radosti, že? Pro mě to byla naprosto dokonalá chvilka a už se těším, až zase někam vyrazíme. Včera jsem se pro změnu šla projít s mamkou a navštívily jsme vyhlášený hradecký Zmrzlibar, kde mají opravdu dokonalé po domácku udělané zmrzky. Jak můžete vidět na poslední fotce, vypadá úžasně a ještě lépe chutnala. Příchuť dračí ovoce patří od teď k mým favoritům! Jaký jste měli víkend vy? 

 Naše oblíbené latté a cappuccino.
 Bylo nádherně!
Snad nejlepší zmrzlina, jakou jsem kdy měla. 

12 komentářů :

  1. Zmrzku z dračího ovoce jsem měla také jednou v Brně a byla moc dobrá, hlavně ta barva mě bavila :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Och ja som takyto coffetime nemala už ani nepamatam. Velmi mi to chýba, tie kaviarničky, terasy, posedenie. Dufam, že sa to všetko čoskoro vrati do normalu.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta zmrzlina vypadá skvěle. Takovou příchuť jsem ještě neměla.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Je super, že ses tak odreagovala! :) Crosscafe mám taky ráda a moc pěkné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ani nevím, že zmrzlina s příchutí dračího ovoce se dělá, vypadá úplně luxusně ♥ Já jsem dneska byla ve městě a docela jsem si pohrávala s myšlenkou, jestli si zmrzku nedám, ale radši jsem chtěla mít roušku po celou dobu, tak si ji dám snad někdy jindy :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Great post,you look amazing!Hope you enjoy yourself!I ate ice cream today as well after a long time and it was soo good!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, to muselo byť hrozne fajn. :)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    OdpovědětVymazat
  8. Great post. Thank you for sharing! :)
    Have a lovely day too =)
    🎀🎀🎀 Stay safe! 🙏🙏🙏

    OdpovědětVymazat
  9. To je krásné, že jste si užily krásný den a především sluníčka! :-) A zmrzlina, ńam! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Mnaam, tu zmrzlinu bych si hned dala, těším se jak začne sezóna a budu na ní moc chodit ♥

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  11. Zmrzka vypadá božsky! Taky jsem už měla letos první točenou - vanilkovou a byla luxusní! Jen teda oproti loňsku zdražili o 5kč :/

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat