MENU

středa 29. dubna 2020

JARNÍ NÁKUP V DM

Přeji vám hezkou středu i přesto, že je deštivá. Já jsem se po dlouhé době rozhodla udělat větší nákup v DM, jelikož se mi nahromadilo pár věcí, které mi dochází a už jsem potřebovala tzv. doplnit zásoby. Řekla jsem si, proč se o moje (nejen) kosmetické úlovky nepodělit s vámi na blogu a tím tak vznikl další příspěvek do mé beauty & fashion rubriky. Většinou nakupuji kosmetiku nárazově, když mi zrovna chybí nějaký určitý produkt. Jen jednou za čas dělám hromadnější nákup a vše, co jsem si tentokrát pořídila můžete vidět níže. 

 Zdá se to jako pár maličkostí, ale jedna tahle návštěva drogérie mě vyšla na téměř 700,-. Každopádně během karantény jsem si stihla udělat radost jen jednou pizzou a kávou z Crosscafe, takže malá odměna je rozhodně na místě. :D Určitě to znáte - házíte do košíku vše, co vám padne pod ruku a pak u pokladny jenom zíráte. Jak ale říkám, vše jsou to produkty, které jsem opravdu potřebovala.
 Jedním z nich je čistící gel na obličej. Před nedávnem jsem si oblíbila jeden od Mixy, ale řekla jsem si, proč nezkusit něco nového. Zaujal mě tento od Garnier, což je mimochodem značka, se kterou jsem vždy byla spokojená - tak snad mě nezklame! S tím souvisí další péče o pleť a to je koupě masky od Balei. Dala jsem šanci této s vůní limetky. Určitě vám dám po vyzkoušení vědět, jaká je. Já jsem na pleťových maskách doslova závislá a moc ráda zkouším a testuji nové druhy i značky.
 Do košíku jsem přidala i dva stálé produkty, které ráda používám už delší dobu. Jedním je kondicionér (opět od Garnier) z řady Goodbye Damage. Mám po něm vlasy vždy hebké a příjemné na dotek. Suchý šampon od Batiste snad ani nemusím komentovat - je to nejlepší a nejefektivnější suchý šampon, jaký jsem kdy měla možnost vyzkoušet. 
 Dalším oblíbencem, který mi dochází, je make-up Matt Control od Dermacolu. Používám ho již několik let a nehodlám ho měnit. Na rozdíl od výše zmíněných masek na pleť je make-up věcí, se kterou nerada experimentuji, zvlášť když mi určitá značka vyhovuje. 
 Bylo na čase vyměnit nude odstíny laků na nehty za nové, jarní barvičky. Jemná růžová a meruňková je podle mě ideální volbou - jsou nádherné! Potřeba byl i balzám na rty, které mám poslední dobou dost popraskané. Zvolila jsem značku Astrid s Aloe vera.
A nakonec něco dobrého na zub. Tyhle kokosové dezerty jsem viděla u mé oblíbené blogerky Markéty Frank a jelikož já kokos naprosto zbožňuji, musela jsem je vyzkoušet. Chuť sice není moc výrazná, ale jogurt má příjemnou pudinkovou konzistenci a chutná mi překvapivě o něco více, než obyčejný bílý. Doporučuji! 

14 komentářů :

  1. Ja som v dmke bola naposledy pred mesiacom a teraz najnovšie som prvykrat objednávala cez ich eshop.
    Z tvojich produktov mám odskušaný akurat Batiste šampon, je fajn, ale za mna je ešte lepši suchý od Nivey - ten používam aj momentálne. Strašne sa mi páči ako vonia - a celkovo splni aj to čo slubi. Vyskušaj, ak si ešte neskušala :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí laky na nehty! Krásné jarní barvičky.Suchý šampón si taky musím pořídit, je to skvělá věc. :)

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  3. Ten meruňkový lak mám taky! a je super. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten růžový lak z DM mám taky, přijde mi ale strašně malinký a hned je pryč, už jsem ho ale kupovala podruhé, protože ta barva je krásná. :) Zmiňovaný make-up od Dermacolu jsem taky používala, ale přišlo mi, že jsem nikdy nenašla dostatečně světlý odstín. Ale já jsem fakt bledule.

    OdpovědětVymazat
  5. Ten stejný kondicionér od Garnieru jsem si nedávno také koupila a je vážně super. :) Určitě si ho koupím znovu. A ty laky od miss sporty mě neskutečně překvapily! Před měsícem jsem čistě náhodou sáhla po jednom odstínu od této řady a ten lak je tak nádherný! Určitě musím vyrazit pro další. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ty laky na nehty jsou úžasné. Moc krásné barvičky. Zaujala mě i ta dobrota na konci. Z dmka jsem toho ještě moc neochutnala, ale asi začnu. Vidím, že tam mají super věci.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  7. Páni, za 700 jsem nákup v drogerce snad nikdy neměla :D laky vypadají moc krásně. Já si naposledy udělala radost výprodejem v Pepcu :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  8. Mě nejvíc samozřejmě zaujaly ty dezerty. Budu je muset příležitostně vyzkoušet..

    OdpovědětVymazat
  9. Ach jo, nákupy z DM mi tak chybí, asi mám problém 😀 Moc krásně jsi nakoupila, 3v1 od Balei je top, obecně miluju vůni limetek a tenhle produkt mi hrozně sednul 😁

    Těším se na další lov v DM 🤩

    Shades of Silvie

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem v DMku byla dneska a stejně rychle jako jsem přišla, jsem taky odešla :D Všude v policích byl AntiCovid, smrdělo to tam kysele, vzduch totálně vydýchanej a v regálech skoro nic :D Ale těším se, co řekneš na tu masku, ta mě mooc zajímá :) Šampony od Garnier patří mezi mé oblíbené, za to sucháč od Batiste ani tolik ne. Mám radši suché šampony od Aussie (ale paradoxně zase nemusím jejich ostatní péči na vlasy) :D Jsem asi moc komplikovaná :D

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  11. Hezky vyber, tesim se na recenzi veci :-) Ja byla v Dmku vcera, koupila jsem si akorat rtenku, Ikdyz ted mi je pod tou rouškou k nicemu, ale nedalo se odolat :-D

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, to jsou moc pěkné nákupy. Já jsem si taky objednala nějakou pleťovou kosmetiku od Baley, tak jsem na ni zvědavá. Líbí se mi ten růžový lak na nehty, to je moje barva:-)
    Hanka z ciculka.cz

    ciculka.cz

    OdpovědětVymazat