MENU

pátek 1. května 2020

Z KARANTÉNY #5

Krásný první květen vám přeji! Pravděpodobně tohle bude poslední článek ze série "z karantény", jelikož opatření se nám pomalu rozvolňují a já jsem včera po té dlouhé době konečně strávila čas s mými přáteli. Uspořádali jsme první letošní grilování a jsem neskutečně ráda za to, že jsem je mohla vidět. Absence sociálního kontaktu už se na mě podepisovala, ale to asi na nás všech - určitě mi dáte za pravdu. :D Dnes nemám v plánu nic speciálního. Čeká mě učení, protože se musím podívat na zbytek otázek ze sociální práce. Nakonec nám termíny státnic přesunuli na plánovaný červen, tak jsem ráda za čas navíc. Přijde mi, že si z nás tak trochu dělají srandu, když 10x mění své stanovisko ke zkouškám, ale budiž. Snad už je to definitivní rozhodnutí. Chystám se i na úklid, poslední dny mám celý stůl, notebook a vše okolo od pylu. Jak vše kvete, doslova nestíhám vytírat parapety.
Tohle období vážně nezávidím všem alergikům. 

 K snídani jsem měla zdravý kokosový koláč z ovesných vloček - byla to dobrota, poslední dobou moc ráda zkouším zdravější alternativy dezertů. 
 Management už mám jednou projetý a další kola nás čekají už brzy! :D
 Jak jsem už několikrát zmiňovala, jsem závislák na pleťových maskách všeho druhu. :D
 S mamkou jsme si natrhaly rozkvetlé šeříky pro radost.
 Byl čas vyzkoušet nový lak na nehty, který jsem vám ukazovala v minulém článku. Ta barva je prostě dokonalá!
A ve volné chvilce samozřejmě nesmí chybět další díly Lucifera. Také jste propadli tomuto seriálu? :D Momentálně sleduji druhou sérii a i když ten samotný příběh je sám o sobě trochu sci-fi "blbost" musím uznat, že má něco do sebe. Je to super krimi oddechovka a s bráchou jsme si ho prostě zamilovali. 

11 komentářů :

  1. Lucifera som začala pozerať ešte v roku 2016, ako vyšiel a neskutočne som si ho zamilovala :)- Teraz netrpezlivo čakám na ďalšiu, ale škoda že už poslednú sériu.
    Plus držím palce k učeniu! Ja pomaly začínam zarezávať tiež :D :)

    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  2. Možnost mít doma kvetoucí kytku ti hrozně závidím, spousta se mi jich líbí, ale jsem alergik a tak to fakt nepřipadá v úvahu :D Bych měla hlavu jak meloun :D

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  3. Maskám na obličej jsem poslední dobou taky docela propadla, hlavně těm, které pleť hydratujou, ať ji nemusím pořád mazat jen krémem. :)

    OdpovědětVymazat
  4. beautiful photos and nice style...
    Wishing you a great day!!!

    OdpovědětVymazat
  5. Seriál vůbec neznám, tak na něj mrknu :) Také jsem ráda, že se opatření začínají rozvolňovat, ale stejně si myslím, že by to člověk venku ještě neměl moc přehánět... Vůni šeříků naprosto miluju, jeden nám kvete přímo u baráku ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Pro mne se život vrátí do normálu, až zahodím roušku - ty mne štvou snad nejvíc.
    Pokud jde i šeřík, tak na chalupě ještě nekvete a doma už nejspíš bude odkvetlý až se vrátím (mám týden dovolenou)
    Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
  7. Lucifer je skvělý seriál! :) Odstín laku mám podobný a je to skvělá barvička :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  8. To je době, že vám to posunuli, aspoň máš více času! :) Alergikům taky teda nezávidím :D koláček vypadá skvěle :)

    OdpovědětVymazat
  9. Pozerám, že to máme v tomto období celkom podobné :) Učím sa, sledujem filmy/seriály a veľa jem :D
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  10. Ja v tieto dni len pozerám filmy, ležím a jem :D Keď mi treba niekde ísť tak sa musím aspoň 20 min pred tým prehovárať že tam idem :D

    Ako (ne) nakupovať počas tehotenstva?

    OdpovědětVymazat
  11. Lucifera miluju. Zkoukla sem ho ze začátku karantény a to úplným omylem. Dělala jsem na diplomce a pustil si ho přítel..no a za pár minut sem koukala s ním a doslova se od toho nemohla odtrhnout. Bohužel pro moji diplomku teda :/ Stihla sem všechny série během asi 5 dní..hrůza :D A nemůžu se dočkat další série
    Ivush

    OdpovědětVymazat