MENU

čtvrtek 7. května 2020

CO JSEM JEDLA #4

Krásné ráno! V dnešním článku po dlouhé době uvidíte několik dobrot, které jsou součástí mého jídelníčku. Opět to můžete brát jako inspiraci na snídaně, obědy či večeře a sama z vlastní zkušenosti vím, že takových tipů není nikdy dost. Často přemýšlím, co vlastně uvařit nebo upéct a i některé vaše blogy mi v tomto rozhodování pomohly. Sdílet recepty a fotky jídel je podle mého skvělý formát (tedy aspoň pokud takové články nečtete a nepíšete zrovna s prázdným žaludkem :D), který mě baví nejen v blogerském světě, ale i na Instagramu. Tak jdeme na to!

 Moje klasická snídaně - bílý jogurt s ovocem a müsli. 
Mix "co dům dal" :D. Pečené brambory, brokolice, tuňák, kukuřice a cizrna. Tyhle kombinace jsou jednoduché a zároveň tak dobré!
 Těstoviny s cuketou, brokolicí, sušenými rajčaty a kousky lososa. Mimochodem máte rádi sušená rajčata? Nejprve jsem jim nemohla přijít na chuť, ale teď jsou pravidelně součástí mého jídelníčku.
 Banánové lívance s bílým jogurtem a bezkalorickým sirupem od My Protein - mňam! 
 Lehký fresh salátek. Jablko, kiwi a okurka s kapkou citronu. Na první pohled možná divná kombinace, ale věřte, že je výborný!
 Kuřecí steak s brokolicí a cizrnou na smetanové omáčce. 
Poslední dobou má zvlášť oblíbená pomazánka z cottage, tuňáku a cibule. Stačí jen osolit, opepřit a zdravá pomazánka je na světě! 

14 komentářů :

  1. Wow super healthy options! I've recently been obsessed with toast, almond butter, bananas, and cinnamon for breakfast. A few nights ago I made a little salad with cucumbers, pineapple, and some lime juice--it wasn't bad at all! Lol. Thanks for sharing doll! Stay safe!

    Des | https://www.itsbetterinheels.com

    OdpovědětVymazat
  2. Amazing post and photos as always.I love your meals!They look healthy but really tasty.Thank you for sharing!
    beautyqueen000.blogspot.rs

    OdpovědětVymazat
  3. Ty proteinový lívance vypadají naprosto dokonale :) Hned bych si je dala ♥ Tuňáková pomazánka není špatná, ale ještě mnohem raději ji mám z uzené makrely, po té se můžu ujíst :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Ten svěží salátek bych si dala. Sice je to opravdu zvláštní kombinace, ale může to chutnat skvěle. Sušené rajčata nemám ráda. Vlastně nic sušeného mi moc nechutná.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Sušená rajčata mám moc ráda - hodně je kombinuju s těstovinami nebo kuskusem. Já dělám s jogurtu, banánové se pořád chystám vyzkoušet, ale ještě na to nedošlo. Tuňákovou pomazánku dělám ze žervé, to taky není špatná kombinace.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  6. Sušená rajčata mi tedy vůbec nechutnají a celkem mě to štve, protože jsou téměř ve všech zdravějších receptech. :D Zvláštní .. třeba se k ním taky teprve "projím" a postupně mi začnou chutnat. :)
    Salátová kombinace ovoce s okurkou mi přijde dost zvláštní :D neumím si moc představit, že by mi to společně chutnalo. Ale banánové lívance vypadají moc dobře! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Everything looks really tasty ❤❤ Regards!

    OdpovědětVymazat
  8. Díky za tipy, já už taky nevim, co furt vařit/péct, tak se to fakt hodí :D Miluju brokolici, takže tady jsem si našla svoje :D Ale sušená rajčata nemusím :D

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  9. Po přečtení tvého článku a shlédnutí fotografií jídel, mám totální hlad. 🤣😊 Také na snídani miluji bílý jogurt s ovocem a musli 🥰🥰 všechna jídla vypadají tak skvěle!
    Michaela Cheetah

    OdpovědětVymazat
  10. Všetko vyzerá prudko jedlé. Mnam. Zaujala ma hlavne tá pomazánka - tuniakovu robievam, ale nie s cottageom - musím vyskušat :-)
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  11. Teda já musím říct, že všechno vypadá opravdu lákavě. Tuňáka jsem ještě nikdy neochutnala a když ho teď poslední dobou vidím hodně, říkám si, jestli to není škoda. :-)

    Lucka z Seriouszone

    OdpovědětVymazat
  12. Já sušené rajčata koupila v obchodě v takovém nálevu a vůbec mi to nechutná. Možná vyzkoušet jiné, ale za mě ne.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem sušená rajčata hrozně dlouho neochutnala a ani jsem vlastně nevěděla, že něco takového existuje. Jednou je ale mamka koupila a řekla mi, ať ochutnám, že je má hrozně ráda a i mě to byla okamžitá láska a teď je jím skoro dva roky téměř pořád :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  14. Děkuji za inspiraci! :) Přesně, sama kolikrát nevím, co vařit nebo jíst :D

    OdpovědětVymazat