MENU

sobota 9. května 2020

MŮJ NOVÝ PARŤÁK: XIAOMI REDMI NOTE 8T

Krásnou sobotu vám přeji! V dnešním článku bych se s vámi ráda podělila o mojí aktuální radost z nového telefonu. Jedná se o model od značky Xiaomi, konkrétně Redmi Note 8T. Už dlouho jsem přemýšlela nad koupí mobilu, jelikož můj starý Honor celkem zaostává a to zejména pak v oblasti focení. Kvalita fotek je pro mě u výběru telefonů hlavním kritériem a v myšlenkách jsem si pohrávala i s variantou iPhonu. Do budoucna se mu rozhodně nebráním, jelikož fotky pořízené právě tímto mobilem jsou na výborné úrovni a určitě se mnou budete souhlasit. Momentálně jsem ale nebyla v situaci, abych si mohla dovolit investovat do telefonu 10 tisíc a výše. Hledala jsem tedy vhodnou alternativu v poměru ceny/kvality a nejvhodnějším adeptem byl právě tento model. 

Zaujal mě hlavně svými čtyřmi fotoaparáty, z nichž hlavní má 48 Mpx. Odborník na telefony sice nejsem, ale vím, že samotné pixely nejsou až tak rozhodující. Důležitá je i světelnost a ta je na úrovni f/1,8. Parametry foťáku tedy nejsou vůbec špatné a na výsledných fotkách je to dobře znát. Režim portrétu umí také skvělé výsledky a já konečně nebudu muset všude tahat zrcadlovku. 

Zvolila jsem model v bílo-modré, který se v dolní části slévá až do jemné růžové. Na fotkách to není znát, ale design se tomuto kousku opravdu povedl! Co se týče velikosti paměti, vybrala jsem zlatou střední cestu a to 64GB. Po prvních dnech používání musím vyzdvihnout také rychlost 18W nabíjení, kdy telefon doslova po pár minutách dosáhne 100% a co víc - po prvním nabití mi při téměř neustálém používání vydržel "při životě" skoro celé dva dny. 

Na nějakou konkrétnější recenzi je ještě brzy, ale při mých prvních dojmech užívání tohoto nového parťáka jsem nadšená hlavně z fotek, designu, výdrže baterie a samozřejmě pořizovací ceny. Xiaomi Redmi Note 8T totiž pořídíte za neskutečných 5 300 Kč. Ve variantě 32GB je pak ještě o něco levnější a myslím, že v této cenové kategorii jsem rozhodně nešlápla vedle. V době koronaviru a neustálého učení na státnice jsem si zkrátka něčím musela udělat radost! :D Mějte hezký zbytek víkendu!

13 komentářů :

  1. Jak už jsem ti psala, tento mobil mám také v merku. S přítelem jsme koukali na mobily a tento je prostě parádní a já ho volím právě taky kvůli tomu foťáku. :-) Ještě nevím, kdy si nový mobil pořídím, ale vím, že to bude brzy a rozhodně se těším, až napíšeš větší recenzi! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky mám Xiaomi, konkrétně redmi note 8 (teda aspoň myslím, mám ho už od Ježíška <3) a jsem naprosto spokojená.. přesně jak píšeš ty :). Hlavně to nabíjení, valila jsem oči. A jak zezačátku vydržel dva dny, taky luxus.. Teď už baterka slábne, že většinou nabíjím přes noc, ale co si budem teď během karantény sem na něm doslova závisla :D ( a a stáhla sem si TikTok oooops). Segry mají jablíčka a za mě teda ne e. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mala som aj Xiaomi a momentálne mám iPhone. Fotky u oboch sú veľmi pekné, ale s iPhonom som spokojná o trošku viac, a to najmä kvôli operačnému systému. :) Na fotenie však oveľa radšej používam klasický foťák (Olympus Pen), fotky sú tak ešte o kúsok lepšie. :) Prajem príjemné používanie a nech sa ti s ním dobre pracuje i fotí. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já už jsem pěkných pár let na iPhonu a jsem na tom klasicky - jakmile si totiž jeden iPhone koupíš, zvykneš si na něj natolik, že už nebudeš chtít jiný mobil, heh! :D proto ani nemám představu, jaké jiné telefony jsou a co umí. A jak se vlastně pohybuje jejich cena. Ale ta tohoto se mi zdá luxusní na ty foťáky! Tak snad bude telefon fotit tak dobře, jak to vypadá, že by to mohl zvládnout! :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem si teď šikovně pustila mobil na dlažbu ve městě, takže mám display úplně v háji a tohle byl přesně telefon, který mi padl do oka, když jsem hledala jiný :) Moc se mi líbí designově a má ještě trošku lepší parametry, než ten, co mám teď, a to už ten nebyl špatný :) Ať jsi spokojená!

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  6. Ať ti slouží a dělá radost - bez poruch a problémů.

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá pěkně, já si kupovala vloni Xiaomi Mi A3 a jsem spokojená, kvalita vs cena je pecka. :)

    Lucka z Seriouszone

    OdpovědětVymazat
  8. Já si po Vánocích pořídila Xiaomi Redmi Note 8 a jsem jenom spokojená. :) Baterka, foták, rychlost... :) Tak snad taky budeš, bude určitě podobný :)

    OdpovědětVymazat
  9. Taky si telefon vybírám podle foťáku, protože s ním většinou fotím i na blog. Tenhle mobil by se mi taky líbil.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  10. Tenhle typ vlastní i sestra a nemůže si stěžovat, ja zase mám note 7. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Od doby kdy šel Xiami na trh, tak ho používá můj přítel a je sním spokojený, takže rozhodně doporučuji. Já bohužel neumím pracovat s androidy, ale telefony mají opravdu krásné ♥ Jak ti krásně slouží, budu se těšit na fotky z telefonu.

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  12. Xiaomi telefón som ešte nemala, ale počula som len samé chvály tak snáď budeš z neho aj naďalej nadšená :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  13. Hezké, že sis udělala radost! Já mám iPhone a jiný telefon už bych nikdy nechtěla, právě zrovna přemýšlím, zda si koupit nový 11 pro max anebo rovnou počkat na 12, tak uvidím :)
    Ať dělá hodně radosti!

    OdpovědětVymazat