MENU

středa 13. května 2020

HOTOVÁ DIPLOMKA

Krásnou středu vám přeji! I když počasí dnes moc krásné není a momentálně tento článek píšu po boku čaje a zapálené svíčky - "typický" květen, haha. Dala se do mě nějaká zima a upřímně doufám, že zítra už vyleze sluníčko. Máme jít totiž posedět na zahrádku a takový první relax po karanténě by za deště asi nebyl úplně ideální. Každopádně mojí dnešní radost vykompenzovala hotová diplomka. Ano, po půl roce konečně hotová do slova a do písmene. Vytištěná, v deskách a černé barvě jako mé svědomí při jejím psaní, jelikož těch sprostých slov co při onom procesu padlo snad ani nejde spočítat. :D Jsem neskutečně ráda, že jí fyzicky už mám doma a jedna starost mi tím pádem odpadla. Ta horší státnicová část mě čeká ani ne za měsíc a popravdě už mi to učení začíná lézt na nervy. Přesně tuhle fázi si pamatuji i z bakaláře, kdy mě ze začátku učení bavilo, ale když zbývalo pár týdnů, začínalo mi ze všeho hrabat. Nezbývá, než zatnout zuby a vydržet! :) Dnešní večer ale už žádné okruhy a jdu se raději pustit do rozečtené knížky. Mějte se krásně! 

13 komentářů :

  1. Gratulujem k diplomovke a prajem veľa energie na štátnice :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To počasí fakt stojí za prd posledních pár dní. Ale věřím tomu, že na nás zas vykoukne sluníčko :) Taky gratuluji k diplomce a přeji hodně štěstí (a pevných nervů) :D u státnic :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  3. Pane bože! Já mám takovou radost, že jsem Tě zase konečně našla <3. Gratuluji k diplomové práci, taky mě to ještě čeká!

    OdpovědětVymazat
  4. Taky gratuluju k dokončení diplomky. A budu držet palce na obhajobu a státnice.

    OdpovědětVymazat
  5. Páni to vypadá skvěle a gratuluji k ukončení, musely to být nervy! :D Držím palce u dalších částí! Tyjo, když si představím, že za rok mě čeká psaní bakalářky a státnice, je mi zle :D

    OdpovědětVymazat
  6. Gratuluji a taky držím pěsti u státnic :) Já dopsala bakalářku a taky mě v červnu čekají státnice :)

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji. Určitě je to skvělý pocit. U nás akorát svítí sluníčko, ale ráno bylo taky zataženo.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji k dopsání diplomky, jsi moc šikovná! A držím ti palce. Tento týden měl ošklivé počasí ale nemůžu se dočkat víkendu, má být o pět krásně, tak si ho taky užij ♥

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  9. Gratulujem k úspešnému dopísaniu, mňa táto nemilá povinnosť ešte len čaká. :) A už teraz si viem predstaviť radosť, ktorú budem potom cítiť. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Obrovská gratulace! A držím palce, ať těch pár týdnů učení zvládneš!

    OdpovědětVymazat
  11. Skvělá práce a moc gratuluji! Musí to být super pocit!

    OdpovědětVymazat
  12. Gratuluji k diplomce a přeji hodně štěstí u státnic :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat