MENU

neděle 7. června 2020

LEHKÝ JAHODOVÝ DEZERT

Krásnou neděli! Jelikož začala sezóna jahod, které věřím všichni milujete tak jako já, mám tu pro vás další tip na malý dezert či svačinku. Postup je extrémně jednoduchý, rychlý a výsledek chuťově naprosto dokonalý. Určitě znáte klasický nepečený dort ze zakysané smetany, jahod a piškotů. Tato alternativa je o něco zdravější, ale také výborná! Stačí vám jen několik málo věcí jako je bílý jogurt, celozrnné piškoty, jahůdky a na posypání můžete použít holandské kakao. Na ozdobu jsem ještě přidala maliny, aby výsledný efekt byl více fotogenický (ano, problémy blogerů - znáte to všichni :D). Vznikly tyto lahodné pohárky, po kterých se doma jen zaprášilo. Tak dobrou chuť!

15 komentářů :

  1. Úplně jsi mě na tento jednoduchý dezert nalákala! ♥

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Já obvykle stačím jahody zlikovidovat jen tak samotné, ale je to dobrý tip na snídani, kterou si člověk nachystá večer.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam...
    My sme boli v piatok ns samozbere jahôd, tak zjesť 7kg jahôd nám dalo celkom zabrať :-) Ale bol aj jahodový pohár so smotanou, šľahačkou, piškotámi a jahôdkami, dnes jahodová bublanina, jahodový koktejl, omeleta s jahodami, samotné jahody...
    Pekný večer,
    A.

    OdpovědětVymazat
  5. Mňam! :) My máme teda co se jahod týče extrémní spotřebu, protože je každej má rád jinak :D Ale rozhodně se chystám na něco podobného :)

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadají úžasně, taky bych si hned dala! ♥

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  7. Občas si něco takového dělám, akorát s banány. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jednoduché a velmi chutné, musím vyzkoušet. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  9. Mňam, určitě vyzkouším! Děkuji za tip!
    Michaela Blog

    OdpovědětVymazat
  10. Mňam, hned bych si dala, jako sladkou tečku po obědě :D Miluji jahody i zákusky ze zakysané smetany ale i klidně s jogurtem :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tohle mám hrozně ráda. Vypadá to hezky, je to jednoduché a hlavně výborné.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  12. Přesně takový mám v plánu příští čtvrtek dělat přítelovi k narozeninám - smíchám zakysanou smetanu, tvaroh a budu prokládat piškoty a čerstvým ovocem :) Vypadají luxusně, také je mám moc ráda.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat