MENU

středa 10. června 2020

RITUALS COSMETICS

Krásné ráno! Ráda bych dnešní článek opět po nějaké době zaměřila kosmetickým směrem. Musím říct, že zkušenosti s touto značkou jsem doposud neměla žádné. Změnil to až dárek od mé kamarádky Nikolky, která mi dala krásný balíček od Rituals Cosmetics a právě tento zázrak bych vám dnes chtěla představit. Jak už jsem zmínila, nikdy předtím jsem jejich produkty nezkoušela, ale slyšela jsem na ně jen samou chválu. Po vyzkoušení už vím proč. Zajímala jsem se i o samotný příběh této značky a zaujalo mě hned několik věcí. Rituals si zakládají na příjemné vůni a už od samotného názvu se odvíjí jejich příběh. Všechny produkty jsou inspirovány východními rituály, jako je například každoroční vítání květů Sakury v Japonsku. Veškeré výrobky jsou na přírodní bázi a obsahují tedy minimální množství konzervantů. Ocenitelný je i fakt, že na výrobu jsou využívány obnovitelné zdroje a za každý pokácený strom použitý při výrobě produktů je vysazen nový. V neposlední řadě značka netestuje na zvířatech. Vždy se mi velmi líbí, když má značka svůj příběh a filozofii a Rituals dle mého názoru vše splňují na výbornou. 

Prvním zázrakem je tento pěnový sprchový gel. Nejprve jsem byla skeptická, protože v objevování novinek nejsem zrovna zběhlá a vždy jsem raději upřednostnila klasické sprchové gely. Každopádně po vyzkoušení jsem byla nadšená a to hlavně tím, že zanechává opravdu hebkou kůži. O dokonalé vůni se ani zmiňovat nemusím - kombinace známé Flamingo flower a růžového grepu se opravdu povedla.
 V nabídce jejich produktů nenaleznete jen kosmetiku, ale například i výborné čaje. Pokud jste milovníci čajů jako já, určitě byste našli svojí oblíbenou kombinaci. Mají jich celkem dost a jedná se o netypické příchutě. Já mám doma kardamom a zázvor. Nikdy předtím, jsem chuťově podobný čaj neměla a je opravdu velmi specifický. Myslím si, že je to přesně ten typ, který buď budete milovat nebo nesnášet. Každopádně kardamom má hodně pozitivních účinků na zdraví, protože podporuje imunitní systém a chrání před škodlivými organismy. Co se mi ale momentálně nejvíc hodí je, že pozitivně ovlivňuje nervovou soustavu a podporuje funkci mozku. Teď během státnic je to pro mě volba číslo 1! Červnové počasí venku není ani náhodou a já si ho tak dopřávám i během těchto dnů.
 Součástí balíčku byla i tato bomba do koupele. Též jsem byla skeptická, protože jsem si myslela, že kvalitní bomby vyrábí jen Lush. Omyl! Nestačila jsem se divit, jak rychle se tenhle růžový zázrak rozpustil ve vodě a ta vůně byla opět naprosto dokonalá. 
 Popravdě se mi z té vody vůbec nechtělo. Každopádně bytostně nesnáším, když voda ve vaně začne být studená a to byl jediný důvod, proč jsem v této růžové lázni nezůstala další hodinu, haha. Musím ale zmínit zásadní věc a to je, že pokožku jsem po téhle koupeli měla hebkou a hydratovanou. Vůbec nebyl potřeba krém, který běžně používám a příjemnou vůni jsem cítila ještě v posteli před spaním. Bombu do koupele od Rituals si tedy určitě pořídím znovu.
Máte s touto značkou zkušenosti? Pokud ano, budu ráda, když se o ně podělíte dole v komentářích. Mějte se krásně! 

17 komentářů :

  1. Kozmetika vyzerá super, osobne s ňou nemám skúsenosť, ale asi najviac ma zaujal čaj, budem sa musieť po tejto značke poobzerať :-)
    Pekný deň,
    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Já Rituals miluju! Mám to podobné jako ty, o této značně jsem vůbec nevěděla, dokud jsem jí nedostala k vánocům. A doslova jsem se do ní zamilovala. Strašně moc se mi líbí jejich koncept a těším, až všechny produkty právě vyměním za Rituals ♥ Ta bomba vypadá skvěle. Určitě chci také vyzkoušet. :)

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  3. Rituals má skvělé kousky. Už jsem vyzkoušela vícero řad, ale nejvíc mě oslovila asi Ayurveda. Jinak ale tam bomba je bomba :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Se značkou zkušenosti nemám, moc kosmetiky nepoužívám :) Většinou sotva stíhám spotřebovat, co mi někdo dá na narozeniny/Vánoce. Ale je mi sympatické povídání o značce. Líbí se mi, že se nehoní jen za výdělkem, ale přemýšlí i nad planetou :) Ta koupel s bombou musela být fakt super!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  5. Já se přiznám, že jsem od Rituals ještě nikdy nic neměla. Sakra ale ta značka mě láká čím dál tím víc. A ty produkty co máš ty, vypadají úžasně - už jen svými obaly! :)
    Michaela Blog || Instagram

    OdpovědětVymazat
  6. Nevím kde začít, protože to je článek jak dělaný pro mě :D Mám pocit, že jsem o značce slyšela, ale jen tak letmo a nikdy se o ni víc nezajímala. Ale ten pěnový gel, to mě sakra zaujalo! Já teď už nepoužívám gely, ale upřednostňuji olejíčky od Saloos mají dokonalé provoní celý barák natož jen koupelnu a zároveň hydratují, tak se nemusím patlat krémem, ale pěna jakože jooo, po tom se podívám. Ta koule vypadá božsky fakt to mě láká, ale vanu si dělám tak jednou za 2 roky :D A k čemu mám ještě poznámku je čajík. Ano, kardamon je velmi aromatické koření, takže věřím, že čaj byl zajímavý, babička mě dělala čaj z kurkumy a to bylo taky něco ale mě moc nešmakoval...blé! :D Parádní inspirační článek :))

    https://lifebynikys.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, o tejto značke som taktiež ešte predtým nepočula. Podľa toho čo píšeš mám veľkú chuť všetko ovoňať! :D Produkty majú nádherný obal a tá bomba do kúpeľa a jej farby...krása!

    Maj krásny deň. ♥
    Blog of Sunflower ♥

    OdpovědětVymazat
  8. S touhle značkou nemám žádnou zkušenost, ale docela mě láká. Ta sprchová pěna musí být úžasná.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem od Rituals taky ještě nic neměla, ale mají fakt nádherný obaly :) Ta bomba je super! <3

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  10. Já na Rituals četla taky hodně pozitivních recenzí. Výrobky vypadají luxusně a recenze zní dobře. Mě nejvíc asi zaujala sprchová pěna.

    OdpovědětVymazat
  11. Rituals miluju, ta vůně a všechno ! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Jééé ta bomba do koupele ta by se mi hodila :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá to super, nejvíc mě zaujala ta růžová bomba do vody, na těch poslední dobou ujíždím. :)

    Lucka z Seriouszone

    OdpovědětVymazat
  14. O značce jsem už slyšela, ale myslím, že jsem zatím od nich nic nezkoušela. Já právě, když se chci rozmazlit, tak používám právě zmíněný Lush. Ale produkty i bomba vypadají hezky, a že i pěkně voní a také mě zaujaly ty čaje, ty já miluju, na ty se určitě mrknu!

    OdpovědětVymazat
  15. jé, to vypadá supr, já od nich právě nikdy nic neměla, ale teď bych i docela ráda něco zkusila :)
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  16. Tak ta bomba do koupele mě hrozně láká ♥ O značce jsem jinak neslyšela, ale hrozně se mi líbí design těch jejich balení! Pěkný článek :)

    www.lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Ta bomba vypadá fantasticky, už si ani nevzpomínám, kdy jsem v koupelně měla nějakou já. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat