MENU

pátek 5. června 2020

OBHAJOBA ÚSPĚŠNĚ ZA MNOU!

Krásné odpoledne vám přeji! Nevím jak vám, ale mě poslední dny připadá, že se počasí zaseklo někde v dubnu a že s červnem rozhodně nemá nic společného. Minulý rok jsem touto dobou už dávno chodila v tílku, kraťasech a teď musím tahat mikiny a dlouhé kalhoty. Ne, že by mě to extra trápilo, jelikož stejně momentálně trávím dny od rána do večera učením, ale když člověka ráno probudí sluníčko místo deště, je to hned příjemnější. Jedno pozitivum ale přeci jen tento týden přinesl a to, že jsem úspěšně obhájila svojí diplomovou práci. Jsem neskutečně šťastná, že se mi to povedlo, protože během jejího psaní jsem narazila na několik věcí, které mi vše komplikovaly. Jedna čtvrtina státnic je tedy za mnou. V pondělí mě čeká další zkouška ze sociální pedagogiky, tak mi držte palce! :) 

 Moje klasická snídaně a káva ke startu dne nesmí chybět.
 Haha. :D
 Další, odpolední dávka kofeinu.
 
 Začíná sezóna jahůdek. Tohle byly první z naší zahrádky a jsou chuťově naprosto dokonalé - s kupovanými se nedají srovnávat!

11 komentářů :

  1. Gratulujem a držím palce na ďalsších skúškach :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to gratuluji. A jinak souhlasím. Jahody z vlastní zahrádky jsou chuťově nejlepší.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulace a ať vyjde i ten zbytek.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj,
    moc gratuluji k úspěšné obhajobě. Pořád si pamatuji na hrůzu ze státnic, které jsem nakonec docela bez problémů všechny zvládla. Jahody vypadají parádně, hned bych si dala:-)
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Gratulujuuuu. To je super, že jsi diplomku obhájila🌸. A věřím, že sociální pedagogika půjde dobře🤞.

    Verča ze Ztracena v Praze | ZDRAVÝ PROTEINOVÝ MUGCAKE S TVAROHEM | RECEPT

    OdpovědětVymazat
  6. No mě ten déšť uspává a kazí náladu, což není moc dobré během zkouškového! :D
    Každopádně tobě gratuluji! :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  7. Tak to je skvělé, moc gratuluji a držím palce k dalším zkouškám!

    OdpovědětVymazat
  8. Moc Ti držím palce ♥ Ale určitě to zvládneš levou zadní! :) Krásné fotečky.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat