MENU

středa 3. června 2020

NÁKUPY | KVĚTEN, ČERVEN 2020

Krásné odpoledne! Po týdnu se opět ozývám s novým článkem. Mockrát vám chci poděkovat za milé komentáře - jsem moc ráda, že máte pochopení pro mojí neaktivitu, ale bohužel opravdu poslední dny nedělám nic jiného, než že sedím u učení. Mrzí mě, že na blog nemám tolik času, ale už mi psaní chybělo a proto tu pro vás dnes mám takový mini haul za květen a vlastně i ten kousek června, který nám nedávno začal. Jedná se hlavně o oblečení a i když toho není mnoho, musím se s vámi o vše podělit, protože z těchto jarních a letních kousků mám opravdu radost. Pár dalších článků se ještě pokusím dát dohromady dnešní odpoledne, aby tu následující dny zase nezavelela mrtvá atmosféra - nevím jak vy, ale já z toho mám vždy špatný pocit a vůči blogu i vám je mi to líto! :D Teď už ale k zmíněným novinkám.

Radost mám zejména z těchto nových šatů, které jsem si pořídila s tím záměrem, že je unosím během státnic a poté i na svatbě mé sestřenky. Jsou velmi příjemné, lehké a moc se mi líbí jejich květovaný vzor včetně ozdobného pásku. 
 Bílé tenisky z Deichmannu jsou pro mě každoroční klasikou. Kupuji si je už snad 6. rokem a je to pro mě nejpohodlnější obuv. 
 Pokud sháníte nějaké pohodlné kraťasy na sport, určitě navštivte Pepco. Nedávno jsem tam úplnou náhodou narazila na tyto růžové a nemohla jsem je tam nechat. Navíc stály jen 179,- s tím, že na tuto novou kolekci je momentálně sleva 30 %, takže jsem za ně zaplatila okolo 120 kč. 
 V New Yorkeru jsem nemohla nechat tohle černé body se síťovaným dekoltem. 
A abych nedělala radost jen sobě, ale i mému novému mobilu, pořídila jsem mu nový kryt. K téhle pastelově růžové barvě snad není potřeba více slov. 

20 komentářů :

  1. Takové krásné kraťasy z Pepca? To je super tip, já tam kupuji hodně oblečení pro děti a na tu cenu ty věci nejsou nekvalitní. Hlavně spoustu hrníčků a skleniček odtam mám. Tenisky super, mám úplně stejné v pastelově růžové. Bílý se mě líbí víc, ale bílý by taky u mě vydržely jen pár dní. hezké kousky :)

    https://lifebynikys.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem se divila, že mají tak povedené kraťasy - určitě tam na ně mrkni! :) Doplňky a věci do domácnosti tam též ráda nakupuji. :))

      Vymazat
  2. Ty šaty jsou opravdu nádherné. Také si kupuji takové, abych je unosila co nejvíc :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty šaty vypadají moc pěkně. Tenisky jsem si teď koupila v Pepcu šedé, ale až budu potřebovat další, tak zkusím ty, co máš z Dechmana- líbi se mi

    OdpovědětVymazat
  4. Tomu sa hovorí super nákupy. Šaty sú nádherné, top je super a ružový obal na mobil úplne chápem... aj ja mám aj ružový :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ty šaty jsou opravdu pěkné :) I ty tenisky nevypadají špatně :)

    OdpovědětVymazat
  6. Stejne tenisky, akorát v černé mám z Deichmannu taky 🤤raději si koupit takové než Converse za nějakou tu tisícovku, ale každý to máme jinak. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Šaty jsou opravu krásné, letní. Bíle tenisky jsou nutnost jak říkáš. Hodí se ke každému outfitu, také je mám ráda. ♥

    Přeji ti, jak ti jde učení od ruky. ♥

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ty šaty jsou moc pěkné! A do Pepca se musím jít taky mrknout, většinou mě tam oblečení zase tolik nezaujme - já tam hlavně nakupuju svíčky :D - ale ty kraťasy jsou super!

    www.lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. šaty jsou vážně krásný :) a na svatbu bych hned vyrazila tyjo. Mužu se zeptat odkud šaty jsou?

    OdpovědětVymazat
  10. Ty šaty jsou nádherné. A taky se mi líbí barvička krytu na telefon.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  11. Ten kryt je bomba! :) Stejně jako šaty. Kdybych si měla koupit plátěné kecky v bílé barvě, pravděpodobně by to byly přesně tyhle. Jsem typ, který si na boty Converse potrpí, ale v bílé bych si je nekoupila snad nikdy :D

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj,
    šaty jsou moc pěkné, myslím, že v nich naděláš spoustu parády!
    Hanka z blogu ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ty šaty jsou naprosto kouzelný. Moc se mi líbí. A pak taky to černý body. Milujo bodýčka :D!

    Verča ze Ztracena v Praze | ZDRAVÝ PROTEINOVÝ MUGCAKE S TVAROHEM | RECEPT

    OdpovědětVymazat
  14. To body z New Yorkeru vypadá krásně i kraťasy z Pepca. Já tam byla, když měli 30% na vše, tak jsem si vybrala nové pýžo, které už chtělo obměnit :D Jinak teď jsem si udělala radost v sekáči volným tričkem, kardiganem a svetříkem s krajkou.

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat