MENU

úterý 26. května 2020

UČENÍ, UČENÍ, UČENÍ

Krásné ráno! Dny i týdny utíkají a mě se nenávratně blíží státnice. Dostihly mě výčitky svědomí, jelikož během víkendu jsem nestihla vše tak, jak bych si představovala. Mám co dohánět a dnes si chci udělat přesný harmonogram všech činností, včetně učení, blogu i práce, abych nebyla ve skluzu. Články na blogu také pokulhávají a nejsem z toho nadšená. Momentálně jsem totiž opět v té fázi, kdy mě blogování baví a naplňuje. Každopádně škola je pro mě teď absolutní prioritou a i když jsem si studium maximálně užívala a do jisté míry mi vyhovovalo, už cítím potřebu změny ve svém životě a neskutečně se těším na tu novou etapu až nastoupím do práce. Ráda bych tedy tuto kapitolu uzavřela jednou pro vždy a pokud možno nejlépe úspěšně a na první pokus. Člověk si takové věci nemůže naplánovat, ale může jim aspoň trochu pomoci a o to se teď snažím.

 Dobrá snídaně je pro mě základ - samozřejmě bez kávy ani ránu!
 Sociální pedagogika je za mnou a dnes mě čeká management. 
Mějte se krásně a snad se brzy ozvu s dalším, už více obsáhlým článkem! 

10 komentářů :

  1. Zní to jako dost stresu a tyhle období také znám. Je to na prd, ale člověk se musí zakousnout a co nejvíce se to pokusit zpříjemnit. Držím palce, ať to jde jako po másle a brzy máš vše hotovo!

    OdpovědětVymazat
  2. Není to tak dlouho, co jsem se na státnice učila taky, byly to nervy, ale ty to zvládneš! :-) Je mi jasné, že škola je pro tebe teď prioritou a jsem si jistá, že naprostá většina tvých čtenářů to pochopí. Já ti každopádně držím palce a přeji hodně štěstí! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ať ti jde učení podle tvých představ.

    OdpovědětVymazat
  4. Držím palce ať státnice zvládneš. Blog určitě nikam neuteče. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Doufám, že brzy již budeš mít po všem! :) Držím palce!

    OdpovědětVymazat
  6. Držím palce, věřím že to zvládneš :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  7. Držím palce, jak ti jde učení od ruky ale ty to zvládneš. Mojí a ostatních přízeň, co týče tvého blogu tu budeme a budeme se těšit na tvé články. ♥

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  8. Jsem ráda, že tě blog těší, ale škola je důležitější :-) Jen ať ti to učení jde a v práci budeš určitě jednička! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Doufám, že ti učení tento týden šlo podle plánu! :))

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  10. Jsi dobrá, že se takhle stíháš i při učení věnovat blogu. U mě to nevidím moc pozitivně, až se budu učit na státnice :D Budu na Tebe myslet ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat