MENU

úterý 1. září 2020

OBLÍBENCI LÉTA 2020

Přeji vám hezký začátek září! Doufám, že jste si léto užili na maximum a tématicky bych dnešní článek ráda věnovala několika oblíbeným produktům, které mi letošní prázdninové dny velmi zpříjemnily. Tentokrát to budou oblíbenci pouze z kosmetiky, ale i tak věřím, že se vám některé z nich dle mého doporučení zalíbí a případně je také vyzkoušíte. Nejsem žádný kosmetický nadšenec, ale jednou za čas ráda sáhnu po něčem novém a tento nákup rozhodně nebyl krokem vedle. Tak jdeme na to!

Prvním favoritem je proteinová maska na vlasy od značky Schwarzkopf. Viděla jsem ji i v tyrkysovém a žlutém provedení a každá z nich je určena na něco jiného. Tato růžová je pro poškozené a barvené vlasy, což je přesně můj případ. Vlasy si barvím pravidelně každé 2-3 měsíce a jsou díky tomu celkem vysušené. Po vyzkoušení této masky jsem byla naprosto nadšená a i když je to produkt z "drogerky", i tak mě mile překvapil a vlasy mám po aplikaci jemné a vyživené. Rozhodně doporučuji!
Druhým produktem na vlasy je tento bez oplachový balzám ve spreji od L'oreal. Používám ho vždy ihned po umytí do ještě mokrých vlasů a má usnadňovat jejich rozčesávání. Navíc nádherně voní a s jeho účinkem jsem také spokojená.
Výběr čistících gelů na obličej je můj věčný boj. Vyzkoušela jsem jich několik - od Mixy, Garnier, ale až tento od Neutrogeny skutečně splnil mé očekávání. To co je napsáno na jeho balení opravdu splňuje a pleť je po vyčištění hebká na dotek. Jeho konzistence i vůně je velmi příjemná a zatím je to nejlepší produkt na čištění pleti, jaký jsem kdy vyzkoušela. Za mě palec nahoru! 
Nechybí ani oblíbenci z dekorativní kosmetiky a tím je korektor od Essence a tekutá rtěnka od Catrice. Co se týče korektoru, je to opět můj velký favorit a budu se k němu ráda vracet. Kryje naprosto skvěle a navíc je matující, což mému typu pleti maximálně vyhovuje. Rtěnka slibuje 12ti hodinovou výdrž, což sice asi úplně nesplňuje, ale i tak vydrží na rtech celkem dlouho. Zvolila jsem odstín 070 - I am Unique, což je studenější růžová, ale výběr mají široký a určitě vám některou z nich doporučuji vyzkoušet. 
To by z letních oblíbenců bylo vše a příště vám zkusím sepsat další tipy, které pro změnu třeba nebudou kosmetické, abyste mohli čerpat inspiraci i z jiného soudku. Zatím se mějte krásně a přeji vám úspěšné, co možná nejklidnější září!

6 komentářů :

  1. Korektor od Essence jsem si oblíbila taky, je dobrou náhradou, když nemají Camouflage od Catrice :) A co se týká čistících gelů na obličej, mám to stejně. Já jsem si ten svůj top ještě nenašla :(

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  2. Mně nejvíc zaujal bezoplachový balzám. Po tom se asi někde kouknu. A ani tekutá rtěnka nevypadá špatně, i když bych volila jiný odstín - mně růžová nesluší...

    OdpovědětVymazat
  3. Ty nové masky na vlasy musím také vyzkoušet. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  4. Ten sprej na vlasy mám taky a je super. Zaujala mě i ta maska.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Jeee, tak ten čistící gel od Neutrogeny bych potřebovala!! Chci hebkou pleť. :D :D
    A ten korektor mě taky zaujal... mám mastnou pleť, tak bych ráda něco, co ji zmatní, ale na to musím prvně najít pořádný makeup :D
    Ta tekutá rtěnka také vypadá dobře. Ještě by mě zajímalo, jakou má barvu na rtech. :D :)

    OdpovědětVymazat