MENU

neděle 30. srpna 2020

NEDĚLE

Krásné ráno! Jak si užíváte víkend a jaké jsou vaše plány na neděli? Já jsem si právě udělala snídani - žitný chleba s tuňákovou pomazánkou a okurku. K tomu nesmí chybět káva - v dnešním případě ledová, jelikož jsem na ní měla hroznou chuť. Počasí sice vybízí k teplé verzi, ale letos je to možná poslední osvěžující, kterou si dávám. Včera jsem dokonce potkala pár lidí, kteří na sobě už měli podzimní kabáty. Léto neskutečně rychle uteklo a je mi úplně jasné, že se ani nenadějeme a budou tu Vánoce. Dnes se chystám jít posedět s kamarádkami ze školy, neviděly jsme se celé prázdniny a moc se na ně těším. ❤ Mějte se krásně!

19 komentářů :

  1. U nás je stále letní počasí, takže by se mi ledová káva hodila. Udělala jsi mi na ni chuť.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  2. Máš pravdu, léto hrozně uteklo, vlastně mi přijde, že ani nebylo. :D Ale strašně se těším na podzim, a pak zimu. :D ♥
    Já měla k snídani teplou kávu a teď dopoledne ledovou. Tu ledovou si dělám nějako shake. Dám do shakeru kávu, protein (čokoládový), mléko a vodu a rozmixuju. Do skleničky led a zaleju. Je to boží, takový napěněný a ještě ochucený. ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Léto strašně rychle uteklo a dnešní den je tak na mikinu. :) Po noční bouřce je aspoň příjemně. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To souhlasím, bouřky miluju hlavně kvůli tomu čerstvému vzduchu, který pak je. :D :)

      Vymazat
  4. Hrozně mě děsí, jak to léto rychle uteklo. Moje neděle je dost pomalá, ještě jsem v pyžamu :D Jinak si užij odpoledne s kamarádkami :)

    OdpovědětVymazat
  5. Máš pravdu, že léto uteklo hrozně rychle. Já ale doufám, že nás ještě čekají nějaké krásné dny babího léta, které mám vlastně raději než letní parna :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mňam, výborná snídaně!! Ta sklenička je boží 😍😊 užij si dnešní den! Také jsem už viděla podzimní kabáty, ale ještě mi to přijde brzyyy, co budou dělat v ten pravý podzim! 😄🤔

    OdpovědětVymazat
  7. Ledovou kávu mužu pít pořád:-). Ráda tě sleduji i na socialnich sitich a chtěla bych se zeptat, zda napišeš članek o svatbe kde si byla?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Článek o svatbě nejspíš nebude, přeci jen to nebyla moje svatba a nechtěla bych zveřejňovat detaily a fotky z události, která byla hlavně o nevěstě a ženichovi - nepřijde mi to vhodné, tak se nezlob. :)

      Vymazat
  8. Jé, jsem tak ráda, že jsi zase tady. Na tvé články jsem se těšila :-) Fotky opět krásné a akorát se jdu najíst, udělala jsi mi chuť :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Tomu se říká krásné nedělní ráno!
    U nás v UK je už spíše podzimní počasí, ale chuť na ledovou kávu zatím nezmizela :D

    OdpovědětVymazat
  10. Tak snad sis posezení s kamarádkami užila :) Děkuji za tip na tuňákovou pomazánku, také bych si ji někdy mohla udělat :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  11. Je pravda, že tohle léto uteklo neskutečně rychle :/ Tuňákovou pomazánku miluju a chlebík vypadá fakt dobře! :) Snad jste si posezení s kamarádkami užily :)
    Eli and Travel

    OdpovědětVymazat
  12. Krásne nedeľné ráno to bolo a super raňajky/kávu nepijem, preferujem čaj/.
    Aj u nás je už chladno a veterno... ale ešte hlásia oteplenie.

    OdpovědětVymazat
  13. Máme stejné skleničky! :D Užívej si poslední hezké dny! <3

    OdpovědětVymazat
  14. O víkendu jsem tedy s podzimním kabátem ještě nikoho nepotkala, ale dnes bych se tomu nedivila :D

    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  15. To muselo být krásné ráno. Abych se přiznala, ještě nejsem připravená na podzimní kabáty, tak doufám, že se s tím podzimem brzy smířím :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat