MENU

sobota 29. srpna 2020

NOVÉ TETOVÁNÍ

Krásné sobotní ráno! Že by podzim klepal na dveře? Poslední dny mi přijde, že tomu tak skutečně bude a sluníčko i teplé letní dny nás pomalu, ale jistě opouští. V dnešním článku bych vám ráda ukázala mé nové tetování (vlastně naše). S bráchou jsme se po několika letech k tomuto kroku odhodlali a nechali jsme si udělat jedno společné. 

"Když jsme zůstali sami a nebyl jsi doma, bál jsem se usnout, protože jsem nevěděl, kde jsi. Ale když jsem se vždycky vzbudil, našel jsem u postele papírového ptáčka - origami jeřába. Nikdy jsem nevěděl, co to znamená. Až časem mi došlo, že mi tak dáváš vědět, žes byl u mě. Našel jsem si jeho význam. Znamená to rodinné závazky - povinnost starat se o své blízké." 

- Michael Scofield (Prison Break)


Přesně tohle jsou slova hlavního hrdiny seriálu Útěk z vězení, který se dobrovolně nechá zavřít do vězení, aby osvobodil svého bratra. Sourozenecké pouto v tomto seriálu je neuvěřitelné a i když s bráchou máme nespočet konfliktů (kteří sourozenci je nemají?), tak jsem si přesto na 100 % jistá, že bysme si v krajním případě šli jeden kvůli druhému do toho vězení také sednout. Prison Break jsme oba vždycky milovali a bude to pro nás nejlepší seriál, který kdy byl natočen. Mě dokonce nasměroval cestou, která se týká mého budoucího povolání a je to pro mě srdcovka. Proto tento papírový ptáček - navíc jeho význam asi mluví za vše. 


13 komentářů :

  1. Tak to je boží! Tetování krásné a to, jaký máte spolu s bráchou sourozenecký vztah se mi moc líbí. 😊💖

    OdpovědětVymazat
  2. Tetování jde mimo mne, nikdy jsem po něm nezatoužila, ale tvůj(váš)motiv se mi líbí.

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné tetování. Já mám zatím jen jedno :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky máme se ségrou takovej vztah <3 Samozřejmě jsou hádky, ale nic co by se nedalo přejít <3 Taky plánujeme společný tetování, ale ještě jsme nenašly nic takovýho úžasnýho jako vy <3

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné tetování... je super, že máte s bráchou tak blízko k sobě ♥

    lucyvillain.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné tetování a ještě krásnější význam.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  7. To je moc krásné tetování a je super, že jste si ho tak s bráchou dali společně a máte tak krásný vztah. :) Moc pěkný význam. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jeee, to je skvělé. ♥♥♥ Moji bráchové by si se mnou společné tetování asi nedali.. ale nevím. :D Ale se ségrou společné chceme, plus ještě s mamkou. Ségry a mamky by to byla první tetování, tak se ještě trochu odhodlávají, hlavně tedy mamka. :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jako je to pěkné, ale nešla bych na to. :D
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  10. Tohle je fakt krásné, skvělý nápad a neokoukané!
    Já už tetování mám ale chtěla bych ještě nějaké společné právě s rodiči, tak uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc hezoučké tetování, to já jsem si také nedávno chtěla nechat udělat nějaké tetování a jediné tetovací studio, které mi u nás v Praze po zadané hlášce tetování Praha vyškočilo bylo toto ... Takže jsem neváhala a nechala jsem si udělat váhy, protože to je nejen moje znamení, ale má to pro mne velikou citovou vazbu, takže tak:-) Měj se moc hezky a pokračuj! Sluší ti to...

    OdpovědětVymazat