MENU

neděle 6. prosince 2020

VÁNOČNÍ VÝZDOBA 2020

Přeji vám krásnou druhou adventní neděli! Utíká to neskutečným způsobem a protože vánoční atmosféry není nikdy dost, rozhodla jsem se vám v dnešním článku představit mojí letošní výzdobu. Každý rok je toho víc a víc, ale tohle období v roce je mé nejoblíbenější a i když by se mé dekorování možná mohlo zdát až moc přeplácané, já mám tento styl ráda. Spoustu světýlek, svíček, hvězdiček - to u mě v pokoji nesmí nikdy chybět. Co mi ale chybí je, že jsem zatím neviděla žádný vánoční film. Tedy kromě včerejšího Grinche, ale asi v polovině jsem usnula, takže ho ani nepočítám. :D Dnes to nejspíš napravím a pokud máte nějaké tipy na neokoukané filmy s vánoční tématikou, dejte mi vědět do komentářů. Po pečení vanilkových rohlíčků si tak nejspíš udělám klidné odpoledne. 



Nejvíce vyzdobené mám vždy poličky. Jedná se o část, kde nesmí chybět světelný řetěz, svíčky, kouličky a můj oblíbený stříbrný sob. Jelikož jsou přímo nad postelí, mám je vždy na očích a když večer svítí je to ten nejlepší relax - také na vás světýlka takto působí?



Psací stůl zdobí stejné položky jako minulý rok. Svíčka se stojanem z Ikei, umělé větvičky, fotka s mojí nejlepší kamarádkou ve stříbrném rámečku a houpací mini sob. Sice kombinuji dohromady zlatou a stříbrnou, ale tyto barvy mi společně s červenou nejvíce připomínají Vánoce a nechci se jich vzdát.




Dýně a šišky na parapetu u okna jsem také vyměnila za malé vánoční prvky. Jsou jimi svítící koule z Pepca, andílek, pár svíček a aby nebylo smutno Rýmovníku, zapíchla jsem k němu stříbrnou větvičku. Novinkou jsou 10ti metrová světýlka připevněná podél oken a mám z nich obrovskou radost - prosvítí totiž celý pokoj a místnost je hned kouzelnější!



Na šatní skříni mi leží tato ozdobná mísa, což je jedno z mála jednoduchých DIY, které jsem kdy vytvořila. Červenou svíčku jsem též nově ulovila v Pepcu a mají je i v několika dalších barvách (jen takový můj tip pro vás).



Tato část sice nepatří ke mě do pokoje, ale musela jsem vám jí vyfotit. V obýváku nám dělají společnost tito dva sobi a jsou naprosto dokonalí! Po stromečku je tento třpytivý fešák mojí nejoblíbenější vánoční dekorací! 

Poslední součástí výzdoby je tento svícen za okno, který snad ani není třeba komentovat. Máme ho několik let a stále nás neomrzel. 

Jakou máte letos výzdobu vy? Ladili jste jí do konkrétních barev? Napište mi, jaká byla letos vaše kreativita do komentářů, moc ráda si o ní přečtu. Mějte se krásně!

22 komentářů :

  1. Máš opravdu nádhernou výzdobu! Ti sobi jsou dokonalí :) ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Obdivuji, jak sis s tím vyhrála. Vypadá to moc hezky a naprosto Vánočně :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj,
    já jsem dneska konečně dodělala vánoční výzdobu v bytě. Dekoruji hlavně prostor na chodbě paneláku, chodbu, obývací pokoj a kuchyň. Ložnici a pracovnu mám vlastně nedotčené a nijak mi to nevadí. Léta jsem věrná klasickým vánočním barvám - zelené, červené, zlaté a stříbrné. Letos jsem taky nakoupila nějaká světýlka, takže jsem je různě použila. Kromě toho tu mám vánoční hvězdu v zeleném květináči a do vázy jsem naaranžovala jedlové větve, jmelí ve třech barvách a takovou zlatou větvičku. Nečekala jsem to, ale vypadá to nakonec moc dobře:-) Tvoje zdobení se mi hodně líbí, je to můj styl. Kdy jindy být trochu kýčovitý než na Vánoce?:-)
    Měj se hezky!
    Hanka z ciculka.cz
    PS: u mě na blogu právě probíhá soutěž, tak tě zvu:-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásna výzdoba, soby sú kúzelní a je u vás doma krásne vianočne a útulne.

    OdpovědětVymazat
  5. Pavlínko, Vánice jsou od toho, abysme si i tu výzdobu užili 🙂✨🎄 vůbec mi nevadí, když jsou Vánoce kýčovité, protože o tom to prostě je. Tvoje výzdoba se mi moc líbí, já to tak mám prostě taky ráda. 😍 Krásný advent. 😊

    OdpovědětVymazat
  6. Já moc nedekoruju, takže máme adventní svícen, vázičku s větvičkami a korálkovými ozdobami (to jsem ostatně fotila na blog), jmelí na lustru a poněkud netematicky hyacint (ale já si ho před Vánoci kupuji docela pravidelně). Ještě musím uklidit polici pod oknem v kuchyni, tak pak ještě můžu taky něco dát. A mám nová světýlka, u kterých jsem se ještě nerozhodla, kam je dám

    OdpovědětVymazat
  7. Náhodou máš moc krásnou výzdobu! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Výzdobu máš nádhernou. Já letos taky nakoupila hromadu dekorací a doma si to vyzdobila. Miluji to! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Mas to teda moc pekne, taky už všechno mám a už i stromek. :)

    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  10. Krásne vyzdobené! Ja som sa k zdobeniu zatiaľ ešte nedostala, ešte som na to nemala náladu, ale snáď tento víkend 🥰

    SIMPLYBERENICAFacebook PageREAD ABOUT "SUSTAINABLE & MINIMALIST GIFT GUIDE"

    OdpovědětVymazat
  11. Páááni, to je krása! Já to mám odfláknuté oproti tobě :D Mám na stole adventní věnec, na parapetu malinký stromeček se světýlkama a ve váze nějaké umělé větvičky :)

    OdpovědětVymazat
  12. Výzdoba je nádherná, taky se na ni vždycky těším. Příští rok už snad budu dělat v našem novém domečku a to přítel asi nepřežije :D Je tak trochu Grinch

    OdpovědětVymazat
  13. Nádhera! Co se týče Vánoc, podle mě není snad nic kýčovité! Tady v našem domku UK už mám také nazdobeno a snad až přijdeme domů do Čech, čeká mě to asi znovu ale vůbec mi to nevadí :D

    OdpovědětVymazat
  14. Je vážně moc pěkná. Jen zkus fotky prosím příště fotit rovně. Díky

    OdpovědětVymazat
  15. Moc krásná výzdoba <3 já už také něco takového mám, ale v menší míře.

    OdpovědětVymazat
  16. Krásna výzdoba. Ja som ešte nezdobila nič :D Ani stromček dokonca :)

    3 DAY CHALLEGE: NUDE

    OdpovědětVymazat
  17. Krásná výzdoba :-) já ji nemám tak hezkou jako ty, ale něco malého také doma mám vytvořeného :-) ještě ten sníh by to venku chtělo :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Já se hrozně divím, že tolik lidí může žít bez závěsu a záclony. :D Jinak, u mě jede několik let minimalistická výzdoba.

    OdpovědětVymazat
  19. Krásne to máš. A teda máš toho viac, ako my v celom byte. A to som už mala pocit, že u nás stačilo :-)
    Ja som sa snažila ladiť, teda hlavne v obývačke - bielo ružovo strieborná.

    OdpovědětVymazat
  20. Moc krásná výzdoba :) Pokud se podaří tak přidám článek s výzdobou zejtra.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat