MENU

pátek 4. prosince 2020

ZASNĚŽENÉ RÁNO

Krásný pátek všem! Já dnes jdu po dlouhé době na odpolední směnu, takže byla příležitost si opět udělat takové pomalejší ráno se snídaní a kávou. Včera i dnes jsem se probudila do zasněženého dne a upřímně mi tahle bílá pokrývka vykouzlila ještě intenzivnější vánoční náladu. Sice letos budou Vánoce trochu jiné, než na jaké jsem byla zvyklá poslední roky, ale i tak se na ně moc těším. Teď se chystám oběhat nějaké obchody, vyzvednout další balíčky a možná zavítám i do mého milovaného Pepca. Včera odpoledne nákupní centra určitě praskaly ve švech a doufám, že během dopoledne by to tam nemuselo být tak narvané. Jaké máte plány na víkend? Mě čeká odpočinek, možná nějaká ta káva s procházkou venku a vy se můžete těšit na další vánočně laděný článek. V plánu je i první várka cukroví a musím si do práce nachystat prezentaci o vánočních zvycích, kterou budu mít na starost příští týden - následující volné dny se tedy určitě nudit nebudu. :D Mějte se krásně! 



14 komentářů :

  1. Krásne je u vás bielo. A super raňajky...
    U nás včera padal ľad so snehom a večer sme sa šmýkali... v noci pršalo, tak je u nás už len mokro.
    Uži si nákupy a víkend,
    A.

    OdpovědětVymazat
  2. Když jsem se včera ráno probudila a podívala jsem se z okna a viděla tam ten sníh, tak jsem z toho měla vážně upřímnou radost :D miluju tady ten prvnotní náznak zimy a Vánoc, když začne sněžit a jelikož u nás sněžilo i celé dopoledne, tak to bylo takové příjemné zpestření dopolední školy :D

    Belle âme

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásné fotky, u nás v Praze sněžilo včera a bylo to opravu nádherné a okouzlující, začínám mít taky Vánoční náladu a to jsem si myslela, že jí mít nebudu. Přeji ti hezký víkend.

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  4. U nás sněžilo právě na první advent a byla to nádhera! :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  5. U nás bylo bílo včera, dneska už to zas otálo. Dneska jsem v polední pauze proběhla přes NC (vyzvednout objednanou knížku) a u všech obchodů s dekoracemi i papírnictvím byly fronty. Tak jsem zvědavá, jak to bude vypadat u nás na sídlišti - máme tu Kiku, Pepco a Jysk, tak snad se to nějak rozptýlí. Do centra se mi metrem znovu nechce...
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné fotky jako vždy a do Pepca se chystám dnes.. v sobotu.. no, nevím jak to dopadne. Ale už nutně potřebuji, protože mi hrozně moc chybí 😅😍

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky, taky u nás byl tuhle sníh, byla to nádhera :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné ráno! U nás taktiež pred niekoľkými dňami snežilo. Škoda len, že sa to dlho neudržalo :( ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat
  9. Také mě první sníh potěšil. Doufám, že zdaleka ne poslední.

    OdpovědětVymazat
  10. Ja som bola tiež nadšená keď som sa zobudila do zasneženého rána.

    FIRST DAY CHALLENGE: PEPITO

    OdpovědětVymazat
  11. První sníh byl super! :) Můj víkend je nic moc, celý den sem dnes seděla u pc a dělala diplomku.. no, naštěstí už mě tohle za měsíc nebude trápit :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  12. U nás taky sněžilo a já byla zrovna v práci, takže jsme měli o zábavu postaráno, co se týče výjezdů :D

    OdpovědětVymazat
  13. Já bych chtěla, aby takhle sněžilo každý den a hlavně na svátky :-) snad se letos dočkáme alespoň mrazíků a poprašku :-)

    OdpovědětVymazat