MENU

úterý 1. prosince 2020

VÁNOČNÍ WISHLIST 2020

Přeji vám krásný první prosincový večer! Doufám, že jste do nového měsíce vkročili pravou nohou a všichni si společně užijeme příchod blížících se Vánoc. Abych i blog naladila do vánoční atmosféry, přichystala jsem pro vás několik tématických článků. Začnu jak jinak, než klasickým wishlistem neboli seznamem mých vánočních přání. Zajímalo by mě, jestli jste spíše ten typ, který dárky raději dostává nebo dává? Já osobně patřím do té druhé skupiny a vždy mě baví vymýšlet, balit a předávat dárečky pro rodinu a kamarády. Každopádně upřímný dárek od srdce, byť i drobnost, udělá radost snad každému a mě by letos potěšily věci v následujícím seznamu.


1. Knížky - kdo mě zná ví, že existují témata, která ve mě doslova probouzí vášnivého čtenáře. Jsou tím zejména naučné a vzdělávací knihy z oblasti psychologie, kriminologie a letos mě zaujaly hned tři. Nebezpečné osobnosti, Sérioví vrazi a Diagnostika a terapie duševních poruch, což je publikace, která mě nejen zajímá, ale může se mi hodit i v mém současném zaměstnání.

2. Nike tenisky - snad nejpohodlnější boty, které jsem kdy měla a bohužel už je mám celkem zničené. Od Ježíška bych tedy uvítala nové v černobílé kombinaci. Ve čtvrtek nám otevřou obchodní centra, což bude ideální příležitost se po nějakých podívat a vyzkoušet. 

3. Tyčový mixér je jedna z praktických věcí, která mi rozhodně nemůže chybět v bytě, kam se budu na jaře stěhovat. Používám ho pravidelně a bez něj jsem v kuchyni téměř jako bez ruky.

4. Denní a noční krémy od L'Oreal. Tyto fialové s kyselinou hyaluronovou mě zaujaly celkem dávno, ale zatím jsem se neodhodlala je vyzkoušet. Slyšela jsem na tuto řadu samou chválu a i proto bych jim ráda dala šanci.

5. Puzzle s motivem věznice Alcatraz - opět věc, pro kterou naleznou vysvětlení jen moji nejbližší. Není to žádný veselý obrázek, ale pro mě má zvláštní význam a moc se těším, až si ho složím a bude zdobit chodbu v mém novém bydlení. 

Pokud chcete, dejte mi do komentářů vědět, co si tento rok přejete vy a budu se těšit u dalšího článku! 

18 komentářů :

  1. Joo, tak ty botičky by potěšily i mě 😅🥰 krásný Wish list a tipy na dárky třeba pro mou sestru! 🙂🙏🏼

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásný seznam, ty knihy by zaujaly i mě, a bez knihy pod stromkem snad nejsou vánoce! 😄

    OdpovědětVymazat
  3. Ty knížky mě zaujaly, protože mám ráda detektivky a ráda si přečtu i reální kriminalistické případy. Tak ti přeji ať svoje přání pod stromečkem opravdu objevíš 8-)

    OdpovědětVymazat
  4. Super Wish list, zaujali ma tenisky a knihy :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Great post dear!Interesting products <3

    OdpovědětVymazat
  6. Prijemný wishlist, taký nenásilny, že žiadne mega dary, ale reálne veci. Knižky su samozrejmost, ja ich akosi musim mat vždy pod stromčekom.
    Tyčový mixer som si kupila jeden v priebehu roka, bol už takou nutnostou, lebo stary dožil..
    A ten krém ma veru zaujal, poobzerám sa po nom...

    OdpovědětVymazat
  7. tie isté tenisky by sa zišli aj mne, mám ich totižto vo fialovej farbe lebo som si ich kupovala par rokov dozadu keď tieto farebné tenisky boli "in" :D ale teraz ich nenosím och ale keď si spomeniem aké boli pohodlné :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ty puzzle jsou boží!!! :) Alcatraz to by mě nikdy nenapadlo, ale u tebe mě to vůbec nepřekvapuje! Snad se ti všechno splní!

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkný wishlist :) doufám, že dostaneš co nejvíce dárečků, co si přeješ :) ty puzzle jsou skvělý, akorát já nikdy nemám trpělivost na to, to poskládat :D

    Belle âme

    OdpovědětVymazat
  10. No nějaké puzzle bych si taky velmi ráda pořídila. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj,
    líbí se mi ty botasky, vypadají fakt pohodlně. Já jsem si letos napsala hlavně o nový notebook, ten můj stávající už pomalu dosluhuje. Jinak dostanu určitě nějaké knihy, ty já ráda. Něco jsem si vybrala sama, něco naši pořizují sami. Co dostanu od přátel a kolegů, nevím, to je vždy překvapení. Je ale úžasné, jak dobře mě znají, vždy mi vyberou něco přímo pro mě, z čeho mám fakt velikou radost. Měj se krásně, přeji pohodový advent!
    Hanka z ciculka.cz
    PS: u mě na blogu právě běží adventní soutěž, tak tě zvu:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Já si přeju, abych každý den vzala za svůj a nelenila zbytečně. Odpočívat se musí, ale taky vím, že musím být s lidmia to je můj odpočinek, tak snad ty karantény skončí a mě se to naplní :)
    Jinak kniha Diganostik se mi taky zalíbila :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ty tenisky se mi líbí, tak držím palce ať se ti wishlist splní. Mně by letos udělala radost nějaká kniha. :-)
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  14. Krásný wishlist, ať se ti z něj toho co nejvíce splní :) Tento denní krém od L´Orealu jsem měla a byl skvělý :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  15. Tak ať ti ježíšek vyplní všechna přání :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já si přeji sladkou kuchařku od Cat&Cook, dále pak pyžamo, diář Doller a jinak už asi nic :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tak přeji aby se ti tvůj wishlist splnil :) Moc pěkné.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat