MENU

pondělí 30. listopadu 2020

LISTOPAD

Krásný pondělní večer vám přeji! V dnešním článku bych opět ráda shrnula uplynulý měsíc a mé povídání doplnila fotkami, které se mi nahromadily v mobilu. Listopad byl ve znamení odpočinku, ale i práce. Polovinu měsíce jsem strávila doma na home office a abych se z domácího prostředí úplně nezbláznila, často jsem chodila na procházky a snažila se aspoň touto formou pročistit hlavu. Poslední týdny určitě nejsou jednoduché pro nikoho z nás a popravdě pevně doufám, že tohle celé "covid šílenství" bude brzy za námi. Na všem se ale má hledat něco pozitivního a i když byl předposlední měsíc v roce poněkud pomalejší, i tak jsem si ho relativně užila. Stihla jsem se podívat na můj nejoblíbenější seriál, viděla spoustu dalších zajímavých dokumentů, hodně jsem četla a trávila čas s rodinou. Už se ale moc těším na prosinec a přicházející Vánoce, které určitě budou i přes veškerá omezení povedené! 





Jak jsem zmínila výše - nechyběly procházky po našem Hradci, který je na podzim opravdu nádherný! Miluji barevné listí a podzimní atmosféru. S tou už se ale ráda rozloučím (i tady na blogu) a ráda přivítám zimu včetně blížících se Vánoc.


Tohle odpoledne s kávou, dezertem a panem Potterem bylo jedno z těch povedenějších. Harry Potter je série, na které jsem vyrostla a nikdy mě neomrzí. Sleduji ho na podzim pravidelně každý rok. 


Byli jsme pozvaní i k mé sestřenici, která pro nás přichystala tyhle dokonalé a i chuťově skvělé cupcaky. 






Další procházka. Skutečně mají něco do sebe a je to jedna z aktivit, kterou v budoucnu určitě ráda více zařadím do mého režimu i mimo nouzový stav. 


A protože listopad je měsíc, který mám neodmyslitelně spojený s nakupováním vánočních dárků, na programu byly i návštěvy obchodních center. Moc se mi vždy líbí, jak je vše vyzdobené a i když si tuhle atmosféru momentálně nelze užívat tak, jak bych si představovala, alespoň mi dělá radost venkovní výzdoba a vánoční stromky. Ty u nás postavili tento víkend a fotky určitě přidám v některém z dalších článků. Jaký jste měli listopad vy? Doufám, že jste si ho také v rámci možností užili a pojďme společně přivítat ten nejkouzelnější měsíc v roce. 

14 komentářů :

  1. Moc krásné fotky jako vždy. Musím zmínit, že tvůj blog patří mezi můj nejoblíbenější. ❤️ A ty cupcaky vypadají opravdu úžasně 😍

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj,
    krásné fotky, už se těším, až zase do Hradce pojedu, je to moje oblíbené město (nejen kvůli tomu, že tam mám rodinu). Ty fotky v listí jsou úžasné. Cupcaky vypadají opravdu lákavě. Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkný článek nabitý podzimní atmosférou. :) Můj listopad vypadal velmi podobně, home office, procházky a domácí pohoda. :) Snad už se nám brzy život vrátí trochu více do normálu.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty cupcaky se povedly, to bych se taky nechala na návštěvu hned pozvat :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotečky! :) HO leze na mozek, to znám, ale procházky to aspoň trochu zachraňují :).

    OdpovědětVymazat
  6. Bože ja milujem jeseň ♥ Nádherné fotografie! A tie cupcakey, mňam! ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat
  7. Já mám prostě ty tvoje fotky ráda! :-) Já se ohromně těším na Vánoce a jsem ráda, že už začal adventní čas! :-) Doma to Vánoci jen září a už se těším, až si pořídíme i stromeček :-) A procházky jsou v tomto hektickém období hodně důležité! :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky! úplně z nich číší takový ten krásný podzim :) každopádně už se stejně jako ty velmi těším na prosinec a advent a doufám, že to všechno bude povedený :)
    Harry Potter je taky moje srdcovka a s kamarádkou na to koukáme už několik let právě vždycky před Vánocema :)

    Belle âme

    OdpovědětVymazat
  9. To jsi měla pěkný listopad, až tedy na ten home office, ještě že jsi chodila na procházky, to mi taky vždycky vyčistí hlavu :) Přeji ti pěkný prosinec a stejně jako ty věřím, že toto šílenství se snad brzy uklidní :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty podzimní fotky jsou nádherné a cupcaky musely být výborné.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  11. Měsíc listopad byl pro mě asi jeden z nejtěžších měsíců, ale při tom i plný vzpomínek, které mi jen tak z hlavy nezmizí :)

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  12. Já jsem na HO už od půlky října a mám naopak pocit, že je to snad hektičtější, než když chodím do práce. Jsou dny, kdy se vlastně ani nedostanu ven (přiznávám - v šest jdu spíš dělat večeři než po tmě ven na procházku) a nebýt manžela, co cestou z práce nakoupí, tak bychom asi pořádně nejedli :)

    OdpovědětVymazat
  13. Jsou to moc krásné fotky a ty cupcaky!

    OdpovědětVymazat