MENU

sobota 28. listopadu 2020

ADVENTNÍ VĚNEC

Krásné ráno! Vím, že jsem slibovala na Instagramu nový článek už včera odpoledne, ale po práci jsem měla hodně zařizování a lítání po městě. Vánoce se blíží a nákupování a vyzvedávání balíčků je teď na pořadu dne. :D Máte už všechny dárky? Mě zbývá pár drobností a budu kompletní. Když už jsem u blížících se Vánoc, dneškem se blog začne plnit obsahem s vánoční tématikou. Minulý rok jsem sebrala odvahu a přidávala od prvního prosince pravidelné Blogmas. Letos to časově asi nezvládnu, ale pokud byste měli chuť, můžete mrknout do archivu z minulého roku na tomto odkaze. Věřím, že se tam dá nalézt spousta inspirace a vánočních tipů. Každopádně vánoční články vás neminou a mám jich i tak připravených celkem dost. Dnes bych vám ráda představila náš nový adventní věnec, který jsme s mamkou včera vytvářely. Zvolily jsme kombinaci fialové a stříbrné barvy, což rozhodně nebyl krok vedle. Výsledek se mi totiž moc líbí a nemohu se dočkat, až zítra zapálíme první svíčku. Také tvoříte své adventní věnce nebo preferujete kupované? Dejte mi vědět do komentářů a přeji vám krásný víkend! 








22 komentářů :

  1. Krásny veniec, fialová farba na sviečke znamená nádej... asi by som dala tie sviečky do tých bodákových podstavcov, aby to bolo bezpečnejšie. Aj ja mám radšej doma vyrábané vence, tento rok však bude neskôr, budúci týždeň maľujeme takmer celý dom, tak všetko musí preč...
    Pekný prvý adventný víkend

    OdpovědětVymazat
  2. Povedený věnec, kombinace barev je vybraná skvěle :) Já věneček každý rok kupuju, mám oblíbené květinářství kde mají moc šikovné ruce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Přeji krásný advent.🎍 Věnec se moc povedl. Eva

    OdpovědětVymazat
  4. Taky si dělám svůj vlastní věnec. Ten tvůj je nádherný. Dárky mám už skoro všechny.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  5. Fialová a strieborná vyzerajú netradične, ale veľmi moderne a nadčasovo; veniec sa veľmi podaril 😍😍

    SIMPLYBERENICAFacebook PageREAD ABOUT "T-ZONE PEEL-OFF FACE MASK BY KVITOK"

    OdpovědětVymazat
  6. Kombinace stříbrné a fialové se mi líbí a věnec máte hezký, nepřeplácaný. Já mám keramický adventní svícen, takže každý rok dotvářím ten. Máme pod oknem tis a tůji, takže používám větvičky z nich. Chystám se na to zítra - dneska jsem byla mámě mýt okna a vracela jsem se za tmy. A už se mi nechtělo jít po tmě stříhat zeleň.
    S dárky jsem na tom blbě - mám vlastně jen jeden pro mámu, ale pro manžela ani pro syna vůbec nic :(.

    OdpovědětVymazat
  7. Tenhle se ti moc povedl. :) Taky mám fialový, ale bohužel kupovaný minulý rok.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  8. Máš ho moc hezký! Já taky každoročně vyrábím, letos jsem se snažila, aby byl hodně přírodní :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherný adventní věnec! 😍🎀 Ta barvička svíček ne dokonalá 😍🙏🏼 přeji Ti krásnou adventní neděli ❤️

    OdpovědětVymazat
  10. Moc se vám povedl Páji, krása! Já jsem ten náš taky doma vyráběla :) akorát jsem chtěla nějaký, který nám vydrží déle, než jeden rok, tak jsem nám ho ušila :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  11. NÁDHERA! :) Já mám věne laděný do červených barviček! Taky snad brzy přidám na blog!

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné! Adnentní čas je tady a věnec se hodí opravdu všude. Ten tvůj je moc hezký.

    OdpovědětVymazat
  13. Jé, ten je nádherný! Potřebovala bych taky být takhle šikovná! :D

    OdpovědětVymazat
  14. Tedy, ten se vám opravdu povedl!
    Já už téměř všechny dárky také mám, nerada je kupuji na poslední chvíli :)

    OdpovědětVymazat
  15. Máš ho nádherný! vážně se ti moc povedl, líbí se mi ty barvy. Taky dělám věnec doma, ale málo kdy se mi povede :D

    OdpovědětVymazat
  16. Ten je krásny ♥ Tie mini hviezdičky sú nesmierne rozkošné ❤

    Blog de la Licorne * Instagram * We♥It

    OdpovědětVymazat
  17. To jsou nádherné fotky! Úplně bych se do tvého života nejradši vnořila a užila si všechny ty momentky, které jsou zachycené. Třeba HP a krtkův dort! <3

    OdpovědětVymazat
  18. Neskutečně se ti povedl! Já letos dělala dva. Pro babičku červeno bílý a pro mamku zlatý :)
    Já už mám dárky někdy od října, takže už mám splněno :D

    OdpovědětVymazat