MENU

úterý 24. listopadu 2020

VÝLET NA KUNĚTICKOU HORU

Krásný den vám přeji! Doufám, že jste měli úspěšný začátek nového týdne a dnes tu pro vás mám několik málo fotek z našeho nedělního výletu na Kunětickou horu. Nazývá se tak zřícenina hradu nedaleko Pardubic, což je téměř "za rohem" od našeho Hradce. Tohle místo mám spojené s dětstvím, jelikož mě na tzv. "Kuňku", jak se této kulturní památce přezdívá, často brali rodiče. Pod hradem je útulná hospůdka (která bohužel v této době nefunguje) a na jaře či v létě je to ideální místo na posezení s krásným výhledem. Naopak na podzim tu na člověka doléhá až téměř strašidelná atmosféra, ale je to jedna z věcí, kterou si užívám. Také rádi navštěvujete lokality, které na vás působí záhadně? V okolí je spoustu zvířat a měli jsme to štěstí, že jsme si za ohradou mohli pohladit i daňky - rozběhli se za námi až překvapivě přátelsky. :D Sice už venku nebylo takové teplo, ale malá procházka v tak nádherném prostředí nikdy není na škodu. Doma na nás navíc čekal čaj a vynikající perník z minulého článku.









Co se týče blogu, mám pro vás připravených posledních pár článků s podzimním nádechem a pomalu, ale jistě se začnu zaměřovat na obsah s vánoční tématikou. Přesně za měsíc tu totiž máme Vánoce a je myslím nejvyšší čas - snad se vám posty budou líbit. Zatím se mějte krásně! 

24 komentářů :

  1. Juhuu, už se těším na Vánoční tématiku. Jinak moc hezké fotky z výletu :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ti daňci jsou úžasní ♥ Hrad opravdu působí tajemným dojmem, zvláště asi na podzim, z těch fotek ta atmosféra přímo sálá, pěkné!

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherný fotky. Též se těším na vánoční čtení)))

    OdpovědětVymazat
  4. To musel být krásný výlet :) Těším se na vánoční články :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Já tam na podzim ještě nebyla a koukám, že to budu muset napravit! Příroda tam je úžasná :) My tam naposledy byli s přítelem ze začátku srpna :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  6. Super fotky, zaujímavé miesto... A teším sa na vianočné články :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj,
    Kunětickou horu neznám, ale do Hradce jezdíme často, mám tam rodinu, tak bychom se tam mohli někdy stavit:-) Díky za dobrý tip! Měj se krásně:-)
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. teším sa na Vianočné články aspoň odniekiaľ nasajem ten vianocný vibe :)

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný výlet - já hrady a kopce s výhledy moc ráda... A na Kuňce jsem ještě nebyla. tak aspoň virtuálně.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný výlet, hrady a zámky to miluju. A ty daňci jsou úžasní :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc krásné fotky! :) Miluji zříceniny a ti daňci jsou kouzelní <3

    OdpovědětVymazat
  12. This place looks wonderful! Awesome photos!
    xoxo
    Lovely
    www.mynameislovely.com

    OdpovědětVymazat
  13. Moc pěkné fotky, ta podzimní tajemná atmosféra z nich je cítit. 🙂 Už hrozně dlouho jsem na žádném pořádném výletu nebyla, tak je fajn se někam podívat alespoň skrze něčí článek. 🧡

    OdpovědětVymazat
  14. Já už se těším na Vánoce už mám i výzdobu. :) Tak se těším na články.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  15. Krásne fotky! Musel to byť veľmi príjemný výlet :)
    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat
  16. moc pěkné fotky, věřím, že sis výlet náramně užila ♥

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  17. Jééééééééé vypadá to jako nádherné místo! I já bych se tam moc ráda mrkla, máš moc krásné fotky!

    OdpovědětVymazat
  18. Moc krásné fotky a místo. Sice počasí zkrátka podzimní/ zimní, ale i to má své kouzlo! :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Jé, tak to musel být moc fajn výlet :) Fotky jsou krásné.

    OdpovědětVymazat
  20. Miluji jezdit na místa, která působí tajemně či záhadně! I tento výlet vypadá hezky, tam jsem zatím nikdy nebyla!

    OdpovědětVymazat
  21. Kuňka, to je roztomilý název :-) nikdy jsme tady nebyla, ale z fotek na mě dýchá neskutečné kouzlo a láká mě se tam jednou podívat :-)

    OdpovědětVymazat