MENU

čtvrtek 10. prosince 2020

ČTVRTEK

Hezký večer vám přeji! Jaký máte týden? Blíží se nám další, již třetí adventní neděle a nemůžu uvěřit, jak rychle čas letí. Přípravy na Vánoce u nás vrcholí a moc se těším na následující víkend. Po dlouhé době pojedu na návštěvu za nejlepší kamarádkou a v plánu je i nějaké to cukroví. Bohužel nám letos padl náš tradiční pobyt ve vánoční Praze, ale nedá se nic dělat. Důležité je, abychom si tohle kouzelné období, i přes současnou situaci, nenechali zkazit. Jsme na tom všichni stejně a věřím, že například takové vanilkové rohlíčky, vánoční filmy a rodina zachrání naprosto vše! Akorát mě mrzí, že jsou zrušené i adventní trhy, jelikož ty máme každý rok v Hradci opravdu povedené a dát si svařák u stromečku je pro mě takový oblíbený rituál. 



Během nakupování posledních dárků jsem s mamkou stihla aspoň cappuccino v naší oblíbené kavárně. 


Náš hradecký stromeček na náměstí - sice trochu nakřivo, ale i tak dělá všem radost a vyfotit se u něj bez ostatních lidí je prakticky nemožné. :D




První hotová várka cukroví - linecké a perníčky. Ty sice obvykle neděláme, ale letos jsme zkoušely perníkovou chaloupku a zbylo i těsto na pár dalších kousků. 

Stromečkem se pyšní i naše museum. Procházky po vyzdobeném městě dokáží navodit tu pravou vánoční atmosféru. Mějte se krásně a zase brzy u dalšího článku! 

19 komentářů :

  1. Opět krásné fotky!
    Také mi letos velmi chybí trhy, bruslení či svařák u stromečku, je to celé takové smutné... ještě, že doma si to člověk může udělat, jaké sám chce a tu atmosféru trochu vylepšit! Užij si víkend!

    OdpovědětVymazat
  2. Hezké fotky. Já se musím přiznat, že vlastně nikam nechodím - jen občas na procházku po nejbližším okolí. Začínám v tomto směru na HO nepěkně lenivět - myslím pokud jde o pohyb, pokud jde o práci, tak lenivění moc nehrozí, zvlášť v kombinaci s pečením :).
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky, a máte aj krásny stromček na námestí. Oba druhy už máme napečené aj my :-)
    Tak pekný advent a uži si stretko.

    OdpovědětVymazat
  4. Perníčky miluju, patří mezi moje nejoblíbenější cukroví na Vánoce :-) žádný rok je nezapomenu upéct :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Čas utíká hroooozne rychle...ale už se těším na další rok, a snad bude lepší! 😊🙏🏼 Krásné fotky a cukroví máte nádherné, já mám také zatím jen perníčky a linecké.. dnes zadělám alespoň těsto na vanilkový rohlíčky, ty máme nejradši 😊😍

    OdpovědětVymazat
  6. Hezké fotky, užij si pokec s kamarádkou, stromeček máte krásný i když je nakřivo :D

    OdpovědětVymazat
  7. Líbí se mi, jak jsou teď města hezky vyzdobené. Cukroví máte parádní. Linecké je u nás nejoblíbenější.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotky :) Také mě mrzí, že letos vánoční Prahu neuvidím, ale snažím se to brát tak, jak to je a hlavní je, abychom byli všichni zdraví :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky, perníčky bych si hned dala :D Já jsem letos z Vánoční Prahy viděla tak akorát Staromák, ale je pěkný :D

    OdpovědětVymazat
  10. Já loni byla úplně poprvé na vánočních trzích v Brně a moc mě mrzí, že tam letos nepojedeme :/ Letošní rok utíká celý nějak rychle.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné fotky, také jsem dělala perníky a vanilkové rohlíčky a ještě mi zbývá udělat linecké a to je všechno víc toho nejím :D
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  12. Mám pocit, že tento rok trvá extrémne dlho, ale prosinec až príliš rýchlo uteká — nechce sa mi veriť, že onedlho sú Vianoce! Škoda však vianočných trhov, na tie sa každý rok veľmi teším. Ale snáď nabudúce ❤

    SIMPLYBERENICAFacebook PageREAD ABOUT "SIMPLE ZERO WASTE CHRISTMAS"

    OdpovědětVymazat
  13. Krásné fotky ☃️ Měj se hezky a užij si Vánoce ☃️

    Shades of Silvie

    OdpovědětVymazat
  14. Já tenhle rok vůbec nepeču. Včera jsem udělala kokosové sušenky a to byl můj největší výkon :D. A navíc jsem do nich ani nedala cukr 😂.

    PŘES 30 TIPŮ NA NETRADIČNÍ DÁRKY, KTERÉ VÁS MOŽNÁ NENAPADLY 🎁 | VÁNOCE | Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
  15. Moc krásné fotky :)! Ano, musíme si ty Vánoce užít i přes současnou situaci :).

    OdpovědětVymazat
  16. Koukám perníčky luxusní a nejen to. Předpokládám že veškeré cukroví bude skvělé

    OdpovědětVymazat
  17. Pečení už mám z poloviny za sebou :) Moc hezké fotky !

    OdpovědětVymazat
  18. Také mě mrzí, že trhy letos zrušili, ikdyz to vypadalo nadějně. Aspoň, že si člověk může něco dobrého koupit s sebou v kavárnách :) já teda vezmu domácí likér, až pojedeme s mamkou na nákupy 😁

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  19. Máte krásný stromeček :)Jinak děkuji za všechny komentáře na blogu <3

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat