MENU

pondělí 14. prosince 2020

VÁNOČNÍ CHLEBÍK S OŘECHY

Přeji vám krásný pondělní večer! Nebyl by to ten pravý prosinec na blogu, kdybych nepřidala recept na nějakou vánoční dobrotu. Minulý rok jsem v rámci blogmas zveřejnila ingredience a postup na vynikající kokosové kuličky al'a Rafaello. Pokud byste je chtěli vyzkoušet, najdete je na tomto odkazu. Letos tu pro vás mám ale něco jiného, než klasické cukroví a to vánoční chlebíček s čokoládou a ořechy. Je to naprosto jednoduché a rychlé, což je kombinace vlastností, kterou já osobně v kuchyni preferuji. Vše co budete potřebovat najdete v následujícím seznamu a pokud i vy máte nějaký tip na typický zimní dezert, můžete ho s námi sdílet v komentářích:

5 bílků
špetka soli
100 g špaldové mouky
150 g kokosového cukru (pokud nemáte, můžete použít klasický moučkový)
50 g másla
25 g mletých lískových ořechů
čokoláda na vaření


Bílky ušleháme společně se špetkou soli na tuhý sníh. Postupně přidáme mouku, cukr, rozpuštěné máslo, nasekanou čokoládu, ořechy a vše promícháme. Formu na chlebíček vymažeme olejem, vysypeme moukou a následně přidáme připravené těsto. Pečeme v předehřáté troubě na 180 stupňů zhruba 25 minut. Upečený chlebík posypeme moučkovým cukrem, který působí zasněženým dojmem. Dobrou chuť!



18 komentářů :

  1. Tvoj bielkový chlebík vyzerá výborne, ja každý rok pečiem aj biskupský chlebíček a je tak dobrý, že by som ho zjedla aj sama :-)
    Ale rada vyskúšam aj ten Tvoj...
    Pekný večer

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za recept - já z něj udělám chlebíček novoroční, až mi zas máma přinese ke zpracování bílky z vánoček :D

    OdpovědětVymazat
  3. Chlebík vypadá moc dobře, určitě ho vyzkouším! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ale ten vypadá velmi dobře a určitě byl i chutný. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  5. Ten vypadá naprosto dokonale, jsi opravdu šikovná na takovéto dobroty :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Teda, vypadá nádherně! Já letos pořád peču Vánočky :D :)

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá skvěle! Hned bych si dala, v poslední době jsem si v pečivu oblíbila oříšky!

    OdpovědětVymazat
  8. Mňam hned bych si dala, vypadá skvěle! :) Bohužel nemám před Vánoci nikdy na žádné pečení čas .. bývá to z vysokoškolského hlediska jedno z nejnáročnějších období, takže mám plno věcí na práci. :/

    OdpovědětVymazat
  9. Wau, to vypadá výborně, miluju dezerty s ořechy!

    OdpovědětVymazat
  10. Vánoční chlebíček jsem ještě nezkoušela, ten tvůj vypadá perfektně ♥

    OdpovědětVymazat
  11. To vypadá luxusně Páji! Dokonce jsem si nejdřív myslela, že je to štola, úplně tak vypadá :) je super, že se dá zdraveji mlsat i o Vánocích :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  12. Ooo bože mňaaam 😍 takovýto vánoční chlebík snad budu muset vyzkoušet.Vypada výborně!!! 😊

    OdpovědětVymazat