MENU

sobota 19. prosince 2020

VÁNOČNÍ ATMOSFÉRA V HRADCI

Krásné sobotní ráno vám přeji! Mě ode dneška oficiálně začíná volno a do práce se opět chystám až 4. ledna. Mám před sebou tedy dlouhé dny pohody a dobrého jídla. Šíleně jsem se na tohle období těšila a konečně se dostanu i k tomu, abych si pustila své oblíbené vánoční filmy - letos mám ten seznam opravdu dlouhý a začnu hned po dopsání tohoto článku. :D Dnes mě také čeká posezení s holkama ze školy a po dlouhé době si tak budeme moci sdělit své zážitky u dobrého vína. Restaurace jsou sice od včerejška zavřené, ale náhradní řešení se vždy najde - i to nás mimochodem vysoká škola naučila, haha. Co mě ale opravdu mrzí je, že u nás v Hradci kompletně zrušili trhy. Mám pro vás pár fotek, jak to v našem "královském" městě vypadá a je pravdou, že místo svařáku jsem si aspoň stihla vychutnat tu pravou vánoční atmosféru. Miluji procházky městem, kdy je vše osvětlené a výzdoba na vás čeká téměř na každém rohu. Pohled na naše náměstí mě snad nikdy neomrzí. 






16 komentářů :

  1. Krásný Vánoční stromeček, už se na Vánoce moc těším :) Přeji, ať si volno užiješ :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teď jsou ty trhy zrušené všude, tak je to škoda :/ My si s mamkou na vánoční nákupy bereme s sebou domácí likér, aby nám to nebylo líto :D Ale stromeček tam máte moc krásný ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  3. Máte to tam moc pěkné. Taky mám ráda vánoční výzdobu hlavně večer.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné fotky s předvánoční atmosférou. Já vlastně nikam nechodím (HO mi dává celkem zabrat a taky z opatrnosti kvůli mámě, které je 85 a bude u nás na Vánoce). Na vánoční atmosféru mi stačí vázička s ozdobenými větvičkami, adventní věnec a nějaké ty svíčky a světýlka.
    Užij si dlouhé volno (mně čeká práce ještě před i po svátcích)

    OdpovědětVymazat
  5. Vánoční výzdoba je to to nejkrásnější. Máte to tam velmi pěkné. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný adventní čas a díky za fotky z mého oblíbeného města.

    OdpovědětVymazat
  7. Je velká škoda, že letos nejsou trhy. I tak jsou ale fotky krásné :) Přeji ti předvánoční pohodu!

    OdpovědětVymazat
  8. Vánoční výzdoba se opravdu povedla! :O

    Veselé a pohodové Vánoce :))

    OdpovědětVymazat
  9. Mně je líto, že zrušili trhy, a že je situace taková jaká je :( U nás ve městě to máme taky moc krásně vyzdobené. Ačkoliv zrovna teď nedávno u nás řádil nějaký potrhlík a na vánoční strom i betlém zavěsil všude roušky. :-D No, je to smutný, ale na druhou stranu... teď je všechno jen o rouškách a covidu. Je to smutný.

    OdpovědětVymazat
  10. Je to krása. U nás ve městě bohužel není vůbec nic, ale byli jsme v Ostravě a tam je SUPER RUCSKÉ KOLO. :) Sice jsme na něj nešli, ale byla to nádhera!

    OdpovědětVymazat
  11. Mě letos chybí trhy a procházky po osvětleném Brně, kam každý rok jezdíme, letos jsme poprvé vynechali :-)

    OdpovědětVymazat
  12. To je nádhera! Já letos nikde nebyla, muselo mi to stačit v práci z auta.

    OdpovědětVymazat