MENU

sobota 6. února 2021

SOBOTA, FILMY & HRUŠKOVÝ KOLÁČ

Krásnou sobotu vám přeji! Poslední týden utekl ani nevím jak a máme tu opět víkend. U nás v Hradci celý den sněžilo a popravdě už celkem netrpělivě vyhlížím přívětivější předpověď počasí. Nemohu se dočkat jara a teplejších dnů. Vzhledem k veškerým omezením se nedá vůbec nic podnikat a v blížícím se březnu přeci jen snad bude konečně šance trávit více času venku a na zahradě. Dnešek byl ve znamení odpočinku, stihla jsem akorát mrknout na pár filmů a upéct něco ke kávě. Zbytek večera nejspíš nebude jiný, ale jednou za čas takové "nicnedělání" neuškodí. Naopak zítra se chystám cvičit a přemýšlím nad novým konceptem článků, které by zahrnovaly právě mojí cestu za lepší postavou včetně pohybu a zdravějšího stravování. Poslední týdny se mi relativně daří vše dodržovat a možná už by v prvním takovém postu bylo o čem psát, jelikož dvě kila mám určitě dole. Uvidíme, co vymyslím.



Klasické sobotní ráno - káva, plánování nových článků a témat. Nezdá se to, ale hned po mé práci je blog největším "žroutem" mého času. :D


Už podruhé jsem neodolala pustit si film Odsouzení z roku 2010. V sérii ze světa psychopatologie, do které tu pravidelně také přispívám, se brzy objeví i různé filmy podle skutečných událostí, které bych ráda podrobněji rozebrala - tento je jeden z těch, který mi nahání husí kůži a určitě bude i vám. 



Koláč v odlehčené verzi. Recept najdete na tomto odkazu. Švestky jsem ale tentokrát vyměnila za hrušky a tato kombinace je také vynikající! 

Na pořadu dne bylo opět řešení mého stěhování a bytu. Už se těším, až na všem začneme koncem měsíce pracovat! Zatím se mějte krásně a brzy se ozvu s dalším článkem. 

25 komentářů :

  1. Mňam, ten koláč bych si hned dala :))

    OdpovědětVymazat
  2. Super, určitě máš krásnou sobotu. Já se tedy moc těším na ty tipy na filmy, tato témata mě baví a sama už jsem viděla několik dobrých filmů z vězeňského prostředí.
    Určitě jsem i pro články o zdravém životním stylu, tohle mě také baví a inspirace není nikdy dost!

    OdpovědětVymazat
  3. Dala by som si hruškový koláčik :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Koláč vypadá moc dobře. Já budu dělat v nejbližší době asi čoko muffiny :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hruškový koláč vypadá skvěle. Já mám slíbenou bublaninu od mámy (likviduje mrazákové zásoby z léta), tak jsem nepekla. A taky jsem dneska celkem lenošila - jen nákup a pračka prádla...
    Hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
  6. Tiež sa veľmi teším, keď budem tráviť viac času von. Včerajšok som mala presne taký oddychový a čas od času je to jednoducho potrebné :). Články o cvičení by sa mi veľmi páčili, vždy ma motivujú. A mňam, koláč vyzerá úplne úžasne!

    OdpovědětVymazat
  7. Joo, blog mi také zabírá hodně času. :D Ale vůbec mi to nevadí. :D
    Koláč super, mňam!
    Dvě kila? Paráda!! :)) Doufám, že se můžeme těšit na článek ohledně toho.
    A stěhování? O tom nám také musíš napsat víc. :D

    OdpovědětVymazat
  8. Aspoň sis dobře odpočinula! :) Určitě nějaký koncept takových článků piš :). Gratuluji k 2 kilům dole, taky bych chtěla :D.

    OdpovědětVymazat
  9. Držím palce s hubnutím, dvě kila dole jsou velký úspěch. :)

    OdpovědětVymazat
  10. A čo by som ja za ten sneh dala aktuálne. Stále naň čakám a on stále nič. Ešte tento mesiac by som si ho rada užila a potom už može prist jar.
    Inak presne takto si aj ja píšem do zápisnička články na blog. A potom stokrát prepisujem, prerábam :-D No podla situácie.

    OdpovědětVymazat
  11. Ten koláč vypadá skvěle, miluju hrušky, to by bylo přesně něco pro mě :)♥

    Pauline's Tiny World

    OdpovědětVymazat
  12. už teraz sa neviem dočkať tých fitnes článkov, plných motivácie a zdravého životného štýlu od nového roka aj ja pracujem na svojom zdravšom lepšom ja :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já určitě články s novým konceptem ohledně cvičení uvítám moc ráda, protože sama jsem začala cvičit a inspirace není nikdy dost :-) Já už se pomalu, ale jistě blížím taky k úbytku dvou kil. Jsme šikulky a moc moc držím palečky! :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Myslím, že články ohledně zdraví nebo hubnutí budou mít určitě úspěch. Jsem zvědavá na ten tvůj byteček! :)

    OdpovědětVymazat
  15. Odsouzení jsem ještě neviděla, děkuji za tip :) Koláč vypadá opravdu luxusně! ♥

    OdpovědětVymazat
  16. Naprosto to chápu s tím časem stráveným u blogu. U mě je nejhorší, že si dám pauzu od učení, jdu k blogu a najednou se "proberu" o tři hoďky později.. chjo :D

    In the moment with Ejmina | Instagram

    OdpovědětVymazat
  17. Ten koláč vypadá dokonale, musím ho také zkusit :-) určitě by šel i s jablky, dá se to nahradit v podstatě čímkoliv podle chuti :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Ja hrušky veľmi nemusím, ale je pravda, žeby som si aspoň kúsok zobla ;D Vyzerá skvelo a vláčne!! 🌸

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
  19. Vzhledem k zaměření mého blogu bych moc ocenila články ohledně stravy a hubnutí! :) A skvělý začátek mít 2 kg dole, to už chce nějaké odhodlání ♥

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  20. Hruškový koláč vypadá moc chutně .:) Jinak občas takový day off neuškodí.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  21. S tím počasím to mám úplně stejně, čekám na lepší počasí jak na smilování a už mě to hrozně vysiluje. A krásný fotky!
    Sarushef blog

    OdpovědětVymazat
  22. Ten koláč vypadá naprosto fantasticky!

    OdpovědětVymazat