MENU

středa 3. února 2021

WISHLIST | DOPLŇKY DO BYTU

Krásný večer! V dnešním článku bych se ráda věnovala dekoracím a doplňkům, které si plánuji pořídit do bytu. Bohužel, otevření obchodů je v nedohlednu, ale jsou k dispozici aspoň internetové e-shopy. Na těch poslední dobou trávím dost času a vybrala jsem si předběžně pár věcí. Možná mezi nimi naleznete inspiraci i vy, jelikož některé produkty mě opravdu zaujaly a jsou to takové drobné radosti, které v současné době dokáží udělat radost - tedy minimálně v případě, že máte podobný vkus, jako já. Už delší dobu vím, že celý byt chci mít sladěný do bílé, šedé, zlaté a občasné růžové. Tuhle kombinaci jsem si vždy přála a s výběrem doplňků mi skvěle posloužil Westwing, Bonami a portál Bella Rose. Určitě mrkněte, mají nádherný sortiment. 

1. Růžová židle se zlatými nohami byla jednou z prvních věcí, o kterých jsem měla jasno. K pracovnímu stolu je pro mě nezbytné mít pohodlné sezení a s touto krasavicí se budou články na blog, ale i pracovní povinnosti tvořit samy. 

2. Zlaté příbory - poslouží spíše jako dekorace na fotky s jídlem, než na každodenní použití. Moc se mi ale líbí a proč si neudělat radost i takovou drobností. 

3. Na nočním stolku nesmí chybět osvětlení. Často po večerech čtu v posteli a lampa je pro mě nezbytností.

4. Dekorační tácy se zlatými detaily. Úplně je vidím doplněné nějakou svíčkou či vázou s květinami. 

5. Abych v bytě neměla jen holé zdi, ráda bych po nich rozmístila zlaté rámečky s fotkami. Obecně jsou pro mě hodně důležité fotky s rodinou a přáteli. Vždy jsem kladla důraz na to, abych všechny krásné vzpomínky měla na očích.

6. Hrnečky snad nemusím komentovat, zvláště na tyhle keramické si potrpím.

7. Stojan na tužky, ale možná i kosmetické štětce. Jedná se o výjimku mezi ostatními produkty, jelikož jsem tento typ nikde jinde nenašla. Nakonec jsem zabrousila na Aliexpress, kde těchto držáků mají nespočet i v jiných barvách. 

8. Sedačku bych ráda doplnila taburetem. Navíc má úložný prostor, což je v malém bytě pozitivum navíc. Bude tak ladit s výše zmíněnou židli a bude to nejspíše i poslední kousek nábytku v tomto odstínu - s růžovou to nechci moc přehánět. 

9. Poslední položkou není ani tak dekorace, jako praktická vychytávka. Jsou to úložné boxy, do kterých plánuji dát sezónní věci, aby se mi jen tak neválely ve skříni. Dejte mi vědět do komentářů, jak se vám mnou vytvořené kombinace doplňků líbí (či nelíbí). Budu moc vděčná za zpětnou vazbu, protože člověk často pouze svým okem nevidí nedostatky nebo dokonce přeplácanost. Také by mě zajímalo, jaký bytový design preferujete vy? Mějte se krásně! 

29 komentářů :

  1. Ahoj Pavlíno, máš moc krásný blog. Dávám hned odběr :) Miluju úložné boxy, mám je všude a je to super na uspořádání a pořádek! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásné doplňky sis vybrala, hlavně ten taburet :-)

      Vymazat
    2. Ahoj, děkuji, moc jsi mě potěšila! :) Jinak souhlasím, pro uskladnění je to skvělá věc. :))

      Vymazat
  2. Kombinácia týchto troch farieb v byte je nádherná! My máme zase kombináciu šedej, bielej a modrej, s ružovou by priateľ nesúhlasil, ako ho poznám, hh. Páčilo by sa mi pridať niekde aj zlatú, zatiaľ máme v byte len dve fotky a jeden rámik je zlatý, tak možno nabudúce niečo. Ale modrá je tiež krásna. Z tvojho wishlistu sa mi najviac páči lampa a dekoračné tácky, tie sú nádherné. Ja osobne preferujem taký jemný, čistý, minimalistický a elegantný štýl :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O modré jsem také uvažovala, ale jelikož jsem holka a budu v bytě sama, zvítězila růžová. :D A děkuji. :))

      Vymazat
  3. Moc se mi líbí ten taburet, a ta lampička :) Pěkné doplňky sis vybrala

    OdpovědětVymazat
  4. Máme úplně stejný styl. A tak nějak potřebujeme a chceme to podobné. :D Jen bych radši trošku růžovější barvu, něco jako je ten hrníček, mimochodem, ty hrníčky jsou boží. Pak to křeslo, příbory, lampička.. to bych taky potřebovala. :D Jen škoda, že je všechno tak drahé..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cena je vyšší, ale zase jsem během covidu dost ušetřila a určitě je lepší investovat do bytového vybavení, než utrácet v restauracích apod. - v tomhle jsem hrozná a vím jak by to běžně dopadlo. :D

      Vymazat
  5. Moc pěkné věci. Já se taky těším až budeme zařizovat domeček :)

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou moc krásné věci a budeš to mít doma nádherné :-) Líbí se mi všechno. Těším se, až se budu stěhovat do vlastního a budu si to zařizovat podle svého :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Super wishlist, moc se mi líbí ty hrnečky, křeslo mi jde podobné k psacímu stolu, jen kolečkové :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  8. Mě chybí nějaké obrázky si pořídit, ale ty obrazy jsou hrozně drahé, to už jsem říkala že radši si poskládám puzzle a dám na zeď :D
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  9. Já musím říci, že nejsem milovník růžové, ale ty máš vybraný moc pěkný odstín. My máme obývák hnědý (nábytek i sedačka) se světloučce zeleným kobercem a pár světlými doplňky ...

    OdpovědětVymazat
  10. To je nádhera! :) Přesně takovýto styl se mi líbí a moc bych si přála, aby to podobně vypadalo i u mě doma :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  11. Tahle barevná kombinace se mi taky moc líbí. Myslím, že budeme mít podobný vkus. Klidně bych si tyhle věci dokázala představit i v našem bytě.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  12. Šálky i taburetka sú nádherné, ale tá ružová by asi neprešla pri mojich dvoch chlapoch :-)
    Kedysi som mala všetko v zlatom, momentálne inklinujem k strieborným doplnkom...

    OdpovědětVymazat
  13. Tenhle holčičí styl mám moc ráda :D. Já mám ráda buď černý gothic nebo tohle, a nejlépe, když se to kombinuje😂. A taburet se mi brutálně líbí! Ten si chci taky pořídit😍.

    MAYBELLINE LIFTER GLOSS 💄 RECENZE 🌟 | KOSMETIKA| Verča ze Ztracena v Praze

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojky,
    ty sis vybrala tak pěkné věci, že mám pocit, že by se mi taky všechny hodily do bytu:-) Ach jo... vše se mi moc líbí a myslím, že to budeš mít doma fakt pěkné! Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Máš hezký vkus :). Mě také baví dekorovat byt :). Ale mám radši takový den dřevěný styl nebo jak se mu říká :D.

    OdpovědětVymazat
  16. Tak téměř všechny tyto věci padly do oka i mě, to jsme prostě asi my holky :D Židle je velmi podobná mojí, zlaté nohy, podobná barva, akorát moje je dokulata, jako křesílko, a má opěradlo alá mušle. Hrozně ji miluju, nemůžu se na ni ani po půl roce vynadívat. Není prostě nad to, udělat si to doma hezké :)

    OdpovědětVymazat
  17. Biela, sivá a dusty pink farba sú krásne prepojené ❤

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
  18. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  19. Máme asi podobný vkus, protože mně se líbí snad všechno :) :D Ale kdybych si měla vybrat, tak nejvíce mě zaujala ta židle. Ta je krásná a taky bych si jednou chtěla podobnou koupit :) Jen nevím, jestli bych ji dala zrovna k pracovnímu stolu :D

    OdpovědětVymazat
  20. Až bude tvůj byt hotoví tak ho určitě nafoť! Opravdu krásné doplňky do bytu.

    OdpovědětVymazat
  21. Máme velmi podobné styly, moc se mi vybrané věci líbí! :) My to máme doma zařízené funkčně a hlavně cenově dostupně... :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  22. Ten taburet je úžasný! :) K němu mají v Pepco krásné povlaky :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat