MENU

neděle 31. ledna 2021

LEDEN

Krásnou neděli všem! Máme tu poslední lednový den a to neznamená na blogu nic jiného, než klasické shrnutí uplynulého měsíce. I když se nic zásadního nedělo, leden mi paradoxně utekl jako voda. Společně s únorem je to pro mě vždy nejméně záživný měsíc v roce a to asi i díky tomu, že po Vánocích se zima jenom vleče a já se nemohu dočkat jara. První týden byl opět ve znamení home office, ale byla jsem ráda, že ty následující jsme začali chodit do práce, byť bez klientů v omezeném režimu. Ve volném čase se nic nezměnilo, trávila jsem ho více méně stejně, jako měsíce předešlé - s rodinou, na procházkách, koukáním na filmy a nově i zařazením pohybu. Po svátcích se i na mě podepsalo nějaké to kilo navíc a leden byl ideální příležitostí začít s tím něco dělat. 


Od ledna jsem začala klást větší důraz na zápisky v diáři tím, že je doplňuji malými kresbami. Vše je pak veselejší, ale i přehlednější. O organizaci diáře plánuji i samostatný článek, tak se můžete těšit. 



Jak jsem už zmínila, procházky byly v lednu činností, kterou jsem praktikovala celkem často. Není nad to pročistit hlavu v přírodě. 


Nechybělo ale ani mlsání. Samozřejmě ve zdravější verzi a na tenhle odlehčený dezert najdete recept zde



Pustila jsem se i do čtení nových knížek, které jsem dostala pod stromeček. První z nich jsou Nebezpečné osobnosti, které i ve svém popisu mají doporučení pro sociální pracovníky. Tahle publikace se mi tak může hodit i ve skutečné praxi. 


Další procházka byla cestou do knihovny vrátit pár knih, u kterých jsem přesáhla výpůjční lhůtu - jsem někdy flákač. :D


O víkendech nechyběl relax a nějaká ta pleťová maska. 


Pustila jsem se nejen do cvičení, ale i zdravějšího stravování. Zatím mám dole 2 kila a není to žádná závratná změna, ale důležité je, že progress je na cestě. 


Každodenní káva v práci.


Jedna z posledních lednových procházek - ta včerejší. Doufám, že leden pro vás byl příjemným vstupem do roku 2021! Mějte se krásně. 

19 komentářů :

  1. Měla jsi krásný, pohodový leden a je dobře, že už chodíš normálně do práce :). Také jsem v lednu více cvičila a lépe jedla :).

    OdpovědětVymazat
  2. Leden byl letos takový divný - nějak mi proklouzal mezi prsty...

    OdpovědětVymazat
  3. Držím palce pri chudnutí.
    Aj ja sa snažím dať dole 4kg na váhu 49, ale ide to veľmi pomaly, hold, po 40-tke to nie je sranda :-)
    Pekný február!

    OdpovědětVymazat
  4. Koncept článku, kde zhrnieš, aký si mala mesiac, sa mi veľmi páči! Také niečo by som chcela zaradiť aj na svoj blog, takže ďakujem za inšpiráciu :) Tiež mám pocit, že v januári sa väčšinou nič nedeje, ja mám skúšky a píšem bakalárku a inak veľmi nič no a teraz keď je lockdown tak už vôbec. Tak dúfam, že vo februári sa budeš mať skvelo a prajem ti krásny prvý týždeň!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezké fotky, jsem ráda když děláš takový souhrn! :) Já bych už se sebou taky měla něco dělat, ale nyní pořád jen začínám a končím, jak se doba mění a (ne)můžeš civičit.

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký článek, leden byl pro mě takový očista. Takže jsem ho měla podobný jako ty :)

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné pohodové dny, koukám.. :)) Také se nemohu dočkat jara, ale stále ještě únor beru jako zimu a když ještě bude sněžit, bude to fajn. Protože to k zimě patří. Jaro je pro mě až od začátku března, to už začnu kupovat květinky a taaak.. Ale to uteče! Leden mi také utekl rychle. :)

    OdpovědětVymazat
  8. I přes tu situaci, pěkný leden :) Procházky také hodně praktikuji. Četbu ti závidím, já čtu jednu knihu už 4. měsíc.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. Krásne fotografie, ako vždy ♥ Avšak nemôžem uveriť tomu, že už mesiac nového roka je preč, wau ❤

    Blog de la Licorne *

    OdpovědětVymazat
  10. My dnes taky byli na procházce a bylo to super! :)
    Dvě kila dolů za měsíc je skvělý výsledek.

    OdpovědětVymazat
  11. Super fotky, držím palce při zdravém životním stylu :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
  12. Při lockdownu a zkouškovém, kdy nemohu chodit na tenis jsem také nabrala :/ mrzí mě to. Proto se snažím jíst méně a zdravěji, pravidelně sportovat (v rámci možností, tenis nám asi ještě chvíli nedovolí). Snad se výsledky dostaví :)
    Určitě ses nenudila. Já jsem ráda, že mám po zkouškách. Také čtu knížky, které jsem dostala k Vánocům :)
    Leník

    OdpovědětVymazat
  13. To, že se nám zda leden a únor nezáživný, máme spolecne! :D už aby bylo jaro! Jinak zbožňuju tu tvoji kávu, hned bych si dala. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Taky už se moc těším na jaro a snažím se udělat si zimu hezkou, jak jen to jde - podobně jako ty - procházkami, kávičkou, dobrotami... :)

    Ela

    OdpovědětVymazat
  15. Já už se těším na teplé počasí. :) Skvělé fotky
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  16. Přijde mi, že jsi ten leden měla nakonec fajn :)) Pro mě byl leden celkem náročný, věnovala jsem čas hlavně škole :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  17. Masky jsou o víkendu nutnost! Já mám takovéto beauty neděle, hlavně ve vaně a moc mě to baví :-)

    OdpovědětVymazat
  18. Také jsou pro mě leden a únor takové nic moc měsíce, člověk se snaží si to udělat hezké, aby do toho jara nějak přežil. Jaro miluju a každý rok se ho nemohu dočkat!
    Krásné fotky, tyto typy článků mám moc ráda!

    OdpovědětVymazat
  19. Kresba v diáři se Ti moc povedla! Také moc ráda chodím na procházky, akorát u nás je ťed fakt zima a to prostě nedávám :D A je úplně jedno, jak moc teple se obleču :D pociťově -17°C, děs. Už aby to bylo jaro!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat