MENU

sobota 30. ledna 2021

RELAX, CAPPUCCINO & VÍKEND

Krásnou sobotu! Poslední dny se mi nedaří publikovat na blog tak, jak bych si představovala. Dva články týdně se mi zdají málo, ale včera se mi podařilo naplánovat několik témat, které bych vám v nejbližší době ráda představila. Nemusí se to na první pohled zdát, ale pokud mám v psaní systém a přesně vím, kdy jaký článek zveřejním, je práce na blogu hned snadnější. Co se týče mého zaměstnání, stále fungujeme bez klientů a popravdě už se na ně i celkem těším. Každopádně vzhledem k aktuální situaci kolem covidu, je náš běžný provoz stále v nedohlednu. Pevně doufám, že se dočkáme v rámci možností aspoň trochu normálního jara. Sluníčko a teplé dny už mi chybí a mám pocit, že poslední dobou se vše jen vleče, neděje se nic zásadního a všichni tak nějak pouze přežíváme. Nedá se ale nic dělat a musíme hledat i ta nejmenší pozitiva, která nám přinesou radost. Já se dnes například chystám na procházku, která mi vždy zlepší náladu a upeču si můj oblíbený Banana bread - pokud by vás zajímal recept, mrkněte sem.


Dnešní snídaně - bílý jogurt, ovoce, granola a samozřejmě nesmělo chybět cappuccino. 


Sobota = čas na masku.

Udělala jsem si radost a do práce si pořídila nový diář. To se budou aktivity a schůzky s klienty plánovat samy. 
Na procházce cestou z práce jsem narazila na krásného Ledňáčka. Mohla jsem na něm oči nechat, ty barvy jsou dokonalé!


S mým Alcatrazem už se pomalu blížím ke konci - teď bude následovat ta náročnější část černých a světlých dílků, které jsou od sebe téměř nerozpoznatelné. :D

V neposlední řadě je tento víkend v plánu výběr dlažby do bytu. 
Mějte se krásně a přeji vám pohodovou sobotu! 

14 komentářů :

  1. Tak ten diár je úplne nádherný, skvelá farba! :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
  2. Ja vždy pred koncom mesiaca plánujem, aké články budeme písať v najbližších týždňoch — tak presne viem, na čo potrebujem koľko času, čo potrebujem pofotiť a podobne. Tiež si vďaka tomu viem predpísať nejaké články dopredu a počas dní, kedy mám toho veľa a nestíham, sa nemusím ponáhľať 🥰
    To puzzle inak vyzerá úžasne! A prajem ti krásny víkend 🥰

    SIMPLYBERENICAINSTAGRAM GIVEAWAYREAD ABOUT "HARMFUL SUBSTANCES IN COSMETICS PART 02"

    OdpovědětVymazat
  3. Pro mě se toho paradoxně ani tolik nezměnilo, tím, že je vše zavřeno. K mým koníčkům toho moc nepotřebuji - blogování a YouTube se dá dělat z domova a běhat naštěstí taky ještě můžu. Už ale taky začínám cítit frustraci. Byla jsem zvyklá si tak jednou za měsíc někam dojít na jídlo, to mi chybí. Nemoct si dojít s přáteli někam posedět, to je taky na palici, ale nebudu si tu hrát na svatouška a přiznám, že se občas vidíme u někoho doma. Nejvíc mě ale trápí nemožnost cestování, nejsem zvyklá žít v době, kdy se nemůžeš rozhodnout, že se pojedeš podívat do Pasova, mám to od baráků rodičů fakt kousek a občas jsme si tam jen tak sjeli. No, už aby to skončilo a vše se vrátilo do normálu! Vím, že jsou lidi, kteří tím ale trpí o dost víc než já.
    Člověk si prostě musí najít něco, čím se zaměstná a věřím, že vybavování bytu tě zaměstná až dostatečně! :) a už se těším na nové články :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  4. moc hezké fotky Pavli ♥ krásný víkend přeji. jinak ten diář vypadá moc hezky a to kafčo bych si hned dala:)

    www.melissahartford.blogspot.com
    Melissa Hartford | lifestyle & fashion blogger
    Instagram

    OdpovědětVymazat
  5. Také jsem dnes maskovala, jinak mám ale spíš neděle. Ledňáčka jsem nikdy neviděla, je překrásný :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Puzzle bych si taky ráda nějaké koupila a poskládala. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  7. Ledňáček je úplne nádherný! Súhlasím, že je teraz také zvláštne obdobie, ale za chvíľu je jar a bude teplo a všetko bude lepšie, pretože budeme viac času tráviť von. Už sa na to teším. Ale je krásne tešiť sa aj na maličkosti, ako je prechádzka, večera a tak. Na ďalšie články sa veľmi teším. A výber podlahy je inak tiež veľká radosť, také zariadovanie bytu, to je skvelé! Držím ti palce a maj sa pekne :)

    OdpovědětVymazat
  8. Super raňajky. Masku si dávam 2x do týždňa... a diár je top, moja milovaná ružová :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Též ráda skládám puzzle a masku jsem si dneska taky dávala.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
  10. To mě mrzí, že nemůžete normálně pracovat. :( A chápu, že v tomhle období to není úplně ideální, být doma. Když by už bylo hezky, bylo by to příjemnější. :)
    Každopádně, vypadá to, že jinak si dny užíváš v poklidu a tak, jak nejlépe to jde. :)
    Ledňáček je krásný, o tom žádná.. A diář také vypadá dobře, také bych zvolila růžovou barvu. :D

    OdpovědětVymazat
  11. Tedy - puzzle obdivu, na to bych asi neměla trpelivost. Ven se dnes chystám taky - včera jsem kromě nákupu nevytáhla paty, celý den tu pršelo a bylo fak hnusně.

    OdpovědětVymazat
  12. Fotka Ledňáčka se ti moc povedla. Těším se jak bude vypadat tvůj byteček :)

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  13. Pěkný článek, snad to brzy půjde i s klienty :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  14. Už aby tohle všechno skončilo. Tento týden jsme měli být na horách, ale bohužel. Opravdu už mě to nebaví, nařízení vlády mi přijdou neskutečně směšné a únavné.
    Fotky jsou opět nádherné a s tou snídaní jsi mi udělala chutě!

    OdpovědětVymazat